نمایشگاه تهران ۱۴۰۱، تجلی دستاوردهای مدیریت شهری

شهردار منطقه۹ تهران در جلسه شورای معاونین ضمن تاکید بر حضور باشکوه و موثر در نمایشگاه تهران۱۴۰۱، آن را تجلی دستاوردها و ظرفیتی برای ارتقاء سرمایه اجتماعی مدیریت شهری دانست. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به تاکید مدیریت ارشد شهری مبنی بر برگزاری باشکوه نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ […]

شهردار منطقه۹ تهران در جلسه شورای معاونین ضمن تاکید بر حضور باشکوه و موثر در نمایشگاه تهران۱۴۰۱، آن را تجلی دستاوردها و ظرفیتی برای ارتقاء سرمایه اجتماعی مدیریت شهری دانست.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به تاکید مدیریت ارشد شهری مبنی بر برگزاری باشکوه نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای اطلاع رسانی خدمات، اقدامات و دستاوردهای مدیریت شهری است.
وی افزود: پروژه های شهری مهمی در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، شهرسازی و ترافیکی در منطقه ۹ انجام شده است که به افزایش رفاه و کیفیت زندگی شهروندان پهنه غربی تهران منتهی خواهد شد.
شهردار منطقه۹ تاکید کرد: اطلاع رسانی درباره این خدمات و دستاوردها، ارتقاء سرمایه اجتماعی مدیریت شهری و جلب اعتماد عمومی را به همراه خواهد داشت.
مرتضوی در خاتمه تصریح کرد که ضمن حضور باشکوه در نمایشگاه تهران ۱۴۰۱ ، سعی داریم از تمامی ظرفیت ها برای اطلاع رسانی و‌ برقراری ارتباط موثر با شهروندان استفاده کنیم.

منبع خبر