نمایشگاه یاریگران زندگی در پارک ملت

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، نمایشگاه یاریگران زندگی از تاریخ ۵ تیرماه برپا شده تا ۱۲ تیرماه ادامه خواهد داشت. ایستگاه‌ های این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ دایر است به معرفی مضرات دود سیگار بر سیستم تنفسی، مضرات دخانیات بر سلامت دهان و دندان، دخانیات سنی و صنعتی و مشروبات […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، نمایشگاه یاریگران زندگی از تاریخ ۵ تیرماه برپا شده تا ۱۲ تیرماه ادامه خواهد داشت.
ایستگاه‌ های این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ دایر است به معرفی مضرات دود سیگار بر سیستم تنفسی، مضرات دخانیات بر سلامت دهان و دندان، دخانیات سنی و صنعتی و مشروبات الکی می‌ پردازند.
در این نمایشگاه نیز ایستگاه ارائه خدمات رایگان مشاوره و روانشناسی جهت ترک مواد مخدر و دخانیات برای استفاده عموم شهروندان وجود دارد و کارشناسان زبده به ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه اعتیاد و معضلات خانواده این افراد می‌پردازند.
برمبنای این گزارش، رادیو زندگی با اجرای زنده مباحث مرتبط اعتیاد گروه‌های سنی مختلف و روش های درمان اعتیاد می‌پردازد. ایستگاه مادر و کودک و آموزش‌های غیرمستقیم این گروه سنی و ایستگاه معرفی انجمن معتادان گمنام(NA) از دیگر قسمت‌های این نمایشگاه هستند.
گفتنی است پلیس مبارزه با مواد مخدر، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، کانون پیشگیری از اعتیاد شهرداری منطقه ۱۱ و اعضای شوراهای اجتماعی محلات این منطقه در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند.