نهضت آموزش خوشنویسی در شهرداری قزوین اجرا شود

رئیس کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای شهر قزوین گفت: لازم است شهرداری قزوین نهضت آموزش خوشنویسی شهروندان را برای سال آینده اجرایی کند و دراین راستا اعتبار اجرای این طرح را در بودجه سال آینده سازمان فرهنگی ورزشی درنظر بگیرد. فاطمه اشدری در جلسه علنی شورای شهر بر لزوم توجه به برگزاری کلاس ها و دوره های […]

رئیس کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای شهر قزوین گفت: لازم است شهرداری قزوین نهضت آموزش خوشنویسی شهروندان را برای سال آینده اجرایی کند و دراین راستا اعتبار اجرای این طرح را در بودجه سال آینده سازمان فرهنگی ورزشی درنظر بگیرد.
فاطمه اشدری در جلسه علنی شورای شهر بر لزوم توجه به برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی از جمله کلاس خوشنویسی تاکید کرد و افزود: برگزاری آموزش خوشنویسی در شهرداری قزوین باید برای سال آتی برنامه ریزی شود واین طرح تحت عنوان “نهضت آموزش خوشنویسی” در بودجه سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شود.
رئیس کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای شهر قزوین خواستار جانمایی احداث و یا اجاره مهد کودک در سطح مناطق چهار گانه شهرداری قزوین ویژه پرسنل شهرداری شد و عنوان کرد: به منظور رفاه حال مادران و پدران شاغل در شهرداری قزوین و نزدیک بودن به محل کار لازم است براساس قانون تدابیر لازم برای اجرای این طرح صورت گیرد.
وی هچنین خواستار تدوین بانک اطلاعاتی از بانوان توانمند در شهرداری قزوین شد و گفت: مقرر شده تا در نشست های چهار فصل بانوان شاغل در شهرداری قزوین توانمندی های بانوان نیز به نمایش گذاشته شود و از توانایی بانوان در کارگاه های آموزشی ضمن خدمت پرسنل بانو بعنوان مربی و مهارت آموزی استفاده شود.
این عضو شورای شهر به لزوم اجرایی شدن پاس ورزشی بانوان شاغل در شهرداری هم تاکید کرد و یادآور شد: توجه به ورزش بانوان در ادارات باعث افزایش روحیه نشاط خواهد شد و در سلامت اداری و بانوان تاثیر گذار است.

منبع خبر