نورافشانی در ۲۶ نقطه پایتخت به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص)

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پایتخت با اکران‌های فرهنگی، آذین بندی، نورآرایی و نورافشانی به استقبال جشن میلاد پیامبر رحمت رفته است. رضا صیادی در این باره گفت: در ایام هفته وحدت طرح‌های فرهنگی این سازمان با محوریت وحدت مسلمانان، شناخت ویژگی‌های فرهنگی و اخلاقی پیامبر عظیم الشأن اسلام روی سازه‌های فرهنگی و تجاری […]

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پایتخت با اکران‌های فرهنگی، آذین بندی، نورآرایی و نورافشانی به استقبال جشن میلاد پیامبر رحمت رفته است.

رضا صیادی در این باره گفت: در ایام هفته وحدت طرح‌های فرهنگی این سازمان با محوریت وحدت مسلمانان، شناخت ویژگی‌های فرهنگی و اخلاقی پیامبر عظیم الشأن اسلام روی سازه‌های فرهنگی و تجاری تبلیغات محیطی سطح شهر تهران به صورت گسترده اکران شده است.

وی با اشاره به رویکرد سازمان زیباسازی در استفاده از پرچم در آذین بندی سطح شهر، افزود: در این روزهای فرخنده در بزرگراه‌ها، شریانها و میادین اصلی پایتخت ۴ هزار پرچم مزین با عناوین سلام بر محمد(ص) پیامبر رحمت و امام صادق(ع) رئیس مذهب شیعه به اهتزاز در آمده است.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، صیادی تاکید کرد: در هفت میدان اصلی شهر تهران نورپردازی و نورآرایی ویژه با استفاده از رشته های نوری و احجام نورپردازی شده، انجام شده است، ضمن آنکه با نورافشانی ویژه در ۲۶ نقطه شهر ، پایتخت نورباران می‌شود.

منبع خبر