نور افشانی ۸ نقطه شهر و اجرای ۴۰۰ سرود تا شب شام میلاد حضرت رضا (ع) در مشهد

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، میدان های شهدا، بیت المقدس، جانباز و تقاطع مخابرات به همراه بوستان های ملت، اردیبهشت و کوه پارک و میدان عطار در منطقه سپاد میزبان مراسم نورافشانی خواهند شد. اجرای نمایش ویدئو مپینگ در کانون سوم کوه پارک با موضوع “حدیث سلسله الذهب و حضور حضرت در […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، میدان های شهدا، بیت المقدس، جانباز و تقاطع مخابرات به همراه بوستان های ملت، اردیبهشت و کوه پارک و میدان عطار در منطقه سپاد میزبان مراسم نورافشانی خواهند شد.

اجرای نمایش ویدئو مپینگ در کانون سوم کوه پارک با موضوع “حدیث سلسله الذهب و حضور حضرت در مشهد” تا پایان ماه خرداد نیز از دیگر برنامه های این اداره بوده که به خلق آثار گرافیکی از طریق نورپردازی و جلوه های ویژه میدانی صورت می پذیرد.

اجرای سرود و همخوانی در ۴۰۰ نقطه شهری در ۴ شب باقی مانده از دهه کرامت در پاتوق های سرود لحظه ارادت انجام خواهد پذیرفت، میدان های ۱۷ شهریور، شهدا؛ بوستان های کوهسنگی، پارک ملت؛ بازارهای آرمان، امید، فردوسی؛ اماکن فرودگاه و راآهن؛ چهارراه مخابرات و شارستان طبرسی و…. مکان های این اجراها است.