نگذاریم دشمنان امید را در دل مردم بخشکانند

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره دکتر دادخواه شهردار گرمدره همراه با فرمانده حوزه ۱۲۷ حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ریاست کلانتری ۳۴ گرمدره و مسوولان هیات بازرسی و نظارت بر انتخابات و مسوول اجرایی انتخابات گرمدره با حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا امام جمعه شهر گرمدره دیدار کردند. دراین […]

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره دکتر دادخواه شهردار گرمدره همراه با فرمانده حوزه ۱۲۷ حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ریاست کلانتری ۳۴ گرمدره و مسوولان هیات بازرسی و نظارت بر انتخابات و مسوول اجرایی انتخابات گرمدره با حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا امام جمعه شهر گرمدره دیدار کردند.

دراین دیدار طرفین درخصوص  تشویق و ترغیب شهروندان برای حضور پرشور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری  و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در شهر گرمدره گفتگو کردند.

دکتر دادخواه دراین دیدار گفت: دشمنان مدتهاست به دنبال ناامید کردن مردم هستند و از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف شوم خود در این زمینه استفاده می کنند.

دادخواه بیان کرد: نباید بگذاریم دشمنان موفق شوند و امید را در دل مردم بخشکانند، و همه ما مسوولان موظفیم در سنگر خدمتگزاری با کار صادقانه به مردم خدمت کرده و طعم ‌شیرین خدمتگزاری را به مردم بچشانیم.

وی همچنین تصریح کرد: هم اکنون در این برهه حساس همچون گذشته مردم و مسوولان باید در کنار هم قرار گرفته و فتنه شوم‌دشمن را به خودشان‌برگردانند و این محقق نمی شود جز با همدلی.

شهردار گرمدره انتخابات پیش رو را آزمونی برای مردم و دولتمردان برشمرده و اظهار کرد: بی شک مردم و دولت برندگان این آزمون هستند و همچون همیشه یکدل و یک صدا با آرای خود بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی که تضعیف ملت او مردم‌ایران را خواستارند خواهند کوبید.

دادخواه در آخر بیان کرد: هر انتخابی که توسط مردم صورت می گیرد آینده کشور را خواهد ساخت و مردم ما هرگز آینده کشور خود را به بیگانگان واگذار نخواهند کرد.