رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان:

هدف از برگزاری همایش و سمینارها معرفی محصولات هرمزگان به بازارهای جهانی است

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: هدف از برگزاری همایش و سمینارها، شناسایی محصولات هرمزگان به بازارهای جهانی است.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین _هرمزگان _محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی  هرمزگان در نشست خبری  که با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد در پاسخ به  سؤال خبرنگار بلدیه آنلاین در خصوص  فعالیت اتاق بازرگانی در شرایط تحریم و  صادرات و معرفی محصولات هرمزگان به کشورهای دیگر ، بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری همایش و سمینارها ،شناسایی محصولات استان هرمزگان به بازارهای جهانی و عرصه این محصولات به کشورهای دیگر است که  در این خصوص اتفاقات خوبی رقم خورده است و توانستیم با برخی کشورها تعامل برقرار کنیم برای اینکه بتوانیم صادرات محصولات هرمزگان را به بازار هدف در کشورهای دیگر داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان به تعامل با برخی کشورها برای ارائه‌ محصولات هرمزگان به این بازارها اشاره کرد و گفت :سمینارهایی که ما در زمینه های مختلف برگزار می کنیم  برای ارایه محصولات هرمزگان به بازارهای هدف در کشورهای دیگر است که با برگزاری این سمینارها توانستیم نمایندگان اتاق بازرگانی  را به بازارهای عمان ،قطر و امارات اعزام کنیم .

صفا در ادامه صحبت های خود در این نشست خبری به تعطیلی پنج شنبه ها نیز اشاره کرد و افزود:  تعطیلی پنجشنبه‌ها مراوده با کشورها در دنیا را در ایام هفته کاهش می‌دهد چون در اکثر کشورها شنبه یا یکشنبه تعطیل است.

وی به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و افزود:در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی در کشور رتبه نخست را کسب کرده است و ما سال گذشته موفق شدیم ۱۴ مدرسه را در استان احداث کنیم.

صفا در پایان بیان کرد : اتاق بازرگانی هرمزگان در حوزه های اصلی نیز در انجام وظایف خود موفق عمل کرده و جایگاه خود را از رتبه ۳۴ کشور طی سال‌های گذشته به رتبه ششم ارتقا داده است.