هدف اصلی شرکت سها سایت صنعت ایجاد اکوسیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یکپارجه برای محیط‌های تعاملی و غیرتعاملی

احسان محمدی مدیر فنی شرکت سها سایت صنعت (با برند الفی) در حاشیه نمایشگاه شهر هوشمند به بلدیه آنلاین گفت: شرکت سها سایا صنعت با برند اِلفی (elphy) از سال ۹۳ در زمینه تولید انواع کیوسک‌های لمسی و نرم‌افزارهای مرتبط با کیوسک فعالیت می‌کند. هدف اصلی شرکت ایجاد اکوسیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یکپارجه برای محیط‌های تعاملی […]

احسان محمدی مدیر فنی شرکت سها سایت صنعت (با برند الفی) در حاشیه نمایشگاه شهر هوشمند به بلدیه آنلاین گفت: شرکت سها سایا صنعت با برند اِلفی (elphy) از سال ۹۳ در زمینه تولید انواع کیوسک‌های لمسی و نرم‌افزارهای مرتبط با کیوسک فعالیت می‌کند. هدف اصلی شرکت ایجاد اکوسیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یکپارجه برای محیط‌های تعاملی و غیرتعاملی می‌باشد. در همین‌ راستا انواع نرم‌افزارهای اختصاصی کیوسک‌های لمسی و همچنین سامانه ساینیج دیجیتال elphy live را برای کنترل محتوای نمایشگر‌ها و کیوسک‌های لمسی عرضه نموده‌ایم.

وی در باره محصولات این شرکت دانش بنیان گفت: کیوسک های ایستاده ، کنسولی و سفارشی ، نرم افزار کیوسک ، نرم افزار فروش، پرداخت و صدور بلیط، نرم افزار نوبت دهی و نظرسنجی و سامانه ساینیچ دیجیتال از مهمترین محصولات این شرکت است.

وی گفت: از آن‌جا که بهبود ارائه خدمات به ارباب رجوعان، دریافت نظرات آن‌ها و ارائه خدمات به صورت غیر متمرکز از دغدغه‌های امروز مدیران سازمان‌های دولتی و ادرات می‌باشد، شرکت سایا برای پاسخگویی به این نیاز‌ها و در راستای سیاست تکریم ارباب رجوع، به کمک فناوری‌های انحصاری موجود در این شرکت، اقدام به تهیه برنامه‌ی ویژه‌ی سازمانی نموده است. در این برنامه که ویژه‌ی کیوسک‌ها و میز‌های خدمت طراحی شده است، تلاش گردیده است که نیازهای سازمان‌های دولتی و ادارات در ارائه خدمات اتوماسیون به مراجعه‌کنندگان و همچنین راهنمایی و هدایت آن‌ها در سازمان‌ها به صورت کامل پاسخ داده شود. این برنامه همچنین برای نهادها و ارگان‌ها این امکان را فراهم می‌سازد تا به صورت غیر متمرکز و خارج از سازمان خدمات و راهنمایی‌های لازم را به کمک فناوری‌های نوین موجود در این زمینه همراه با طراحی مدرن و جذاب، به مخاطبان خود ارائه نمایند.

منبع خبر