هزار و ۸۴۲ واحد مسکونی در منطقه ۱۵ تهران احداث‌می‌شود

شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: با تشکیل قرارگاه مسکن در منطقه، کلنگ احداث چهارمین پروژه مسکن نیز امروز بر زمین زده شد تا شاهد احداث هزار و ۸۴۲ واحد مسکونی در منطقه باشیم. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ در آیین کنگ زنی پروژه شهید شیرودی در محله مشیریه گفت: قرارگاه […]

شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: با تشکیل قرارگاه مسکن در منطقه، کلنگ احداث چهارمین پروژه مسکن نیز امروز بر زمین زده شد تا شاهد احداث هزار و ۸۴۲ واحد مسکونی در منطقه باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ در آیین کنگ زنی پروژه شهید شیرودی در محله مشیریه گفت: قرارگاه جهادی مسکن منطقه با هدف به حداقل رساندن زمان و حذف فرآیندهای موازی و زائد برای صدور مجوزهای لازم تولید مسکن، شناسایی همه ظرفیت‌های تولید و تلاش برای فعال‌سازی آنها  با دستور شهردار تهران راه اندازی شد.

او به پروژه شهید شیرودی اشاره کرد و افزود: در این طرح ۷۷۰ واحد مسکونی در ۱۱ بلوک در متراژ ۹۰ مترمربع به بالا با زیربنای کل بلوکهای مسکونی- تجاری ۹۷ هزار متر مربع، فضای خدمات عمومی با زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع و فضای تجاری با زیربنای ۳ هزار مترمربع به همت صندق تعاون و سرمایه گذاری مسکن ودجا احداث می شود.

شهردار منطقه در ادامه به سه پروژه دیگر قرارگاه مسکن منطقه اشاره کرد و افزود: کلنگ زنی احداث ۱۲۸ واحد مسکونی در خاور شهر، احداث پروژه امین یک و دو با ۶۷۴ واحد در ضلع جنوب شهرک شهید بروجردی و ساخت ۲۷۰ واحد مسکونی در شهرک شهید بروجردی از جمله این پروژه ها است.

صباغ در پایان با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن در شهرداری تهران گفت: همت ویژه ای برای همکاری و تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز در این ارتباط در منطقه ۱۵ به کار گرفته شده که در سایه این همکاری و همدلی امروز شاهد آغاز به کار چهار پروژه مسکن در این منطقه هستیم.

این گزارش حاکی است؛ حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات همکاران در تحقق این پروژه گفت: آمارهای سال های اخیر نشان دهنده این است که دهک اول تا ششم جامعه بخش اعظم درآمد خود را به بخش مسکن اختصاص می دهند و این نشان دهنده اهمیت تامین مسکن برای ارتقای رفاه شهروندان است.

او با اشاره به اینکه در این راستا هرچه قدم در ایجاد واحدهای مسکونی ارزان قیمت و با کیفیت برداریم  خشنودی خدا را در برخواهد داشت افزود: تمام ظرفیت های نرم افزاری شهرداری تهران در خدمت مردم به ویژه نیروی های جان برکف دفاعی و نظامی کشور است تا واحد های مسکونی با طراحی ایرانی و اسلامی و تکنولوژی ساخت مفید برای شهروندان احداث شود.

برپایه این گزارش؛ مراسم کلنگ زنی پروژه شهید شیرودی در محله مشیریه امروز با حضور حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه ۱۵،   صالح مدیرعامل صندق تعاون ودجا،   امیرباقری مدیرعامل بنیاد تعاون ودجا، به آذین جانشین سازمان صنایع هوا فضا، حجت الاسلام اصغرپور رئیس عقیدتی، سیاسی سازمان صنایع هوافضا و حجت الاسلام میرعمادی رئیس عقیدتی، سیاسی بنیاد تعاون ودجا برگزار شد.

منبع خبر