هزینه تعمیر ماشین‌آلات برف‌روبی ۶۰۰ میلیون تومان است

شهردار فریدون‌شهر گفت: هزینه تعمیرات ماشین آلات برفروبی شهرداری فریدون‌شهر بیش از ۶۰۰ میلیون تومان است. ابراهیم باتوانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت بارش سنگین برف در فریدون‌شهر، اظهار کرد: در عملیات برف‌روبی بیش از ۳۰۰ کیلومتر معابر شهری فریدون‌شهر برف‌روبی، و برخی از این معابر به علت کولاک شدید بیش […]

شهردار فریدون‌شهر گفت: هزینه تعمیرات ماشین آلات برفروبی شهرداری فریدون‌شهر بیش از ۶۰۰ میلیون تومان است.

ابراهیم باتوانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت بارش سنگین برف در فریدون‌شهر، اظهار کرد: در عملیات برف‌روبی بیش از ۳۰۰ کیلومتر معابر شهری فریدون‌شهر برف‌روبی، و برخی از این معابر به علت کولاک شدید بیش از هفت بار برف‌روبی می‌شود.

وی افزود: بیش از ۶۰۰ میلیون تومان هزینه تعمیرات ماشین‌آلات برف‌روبی شهرداری فریدون‌شهر است و به‌روز رسانی تجهیزات و امکانات ضرورت دارد.

شهردار فریدون‌شهر گفت: تحمیل این هزینه‌ها بیشتر در فصل زمستان برای عملیات برف‌روبی و سایر خدمات در شرایط خاص به شدت افزایش می‌یابد و واحد خدمات شهری شهرداری فریدون‌شهر با تمام توان و جدیت در خدمت مردم است تا به وظیفه خود عمل کند اما از شهروندان هم انتظار مشارکت داریم.

وی با بیان اینکه بارش برف مشکلات و خسارات‌هایی به زیرساخت‌های شهری می‌زند، افزود: اگر تخریب جوی و جداول، آسفالت معابر، استهلاک ماشین آلات برف‌روبی و صرف هزینه‌های زیاد را کنار بگذاریم، شکسته شدن شاخه‌ها و یا قطع درختان و نمک‌پاشی و تخریب فضای سبز شاید بدترین خسارت به شهر باشد.

منبع خبر