هلدینگ راهبر در افق ۱۴۰۴ ؛ هلدینگ پیشرو، ارزش آفرین و نوآور در زمینه فناوری اطلاعات، ارتباطات و تجارت الکترونیک

شرکت خدمات انفورماتیک راهبر در سال ۱۳۷۰ توسط وزارت بازرگانی به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه فناوری اطلاعات، ارتباطات و تجارت الکترونیک تاسیس شد. به گزارش بلدیه آنلاین ؛ کارشناس بازاریابی این شرکت گفت: با توجه به قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم، در سال ۱۳۹۰ شرکت خصوصی سازی شد. […]

شرکت خدمات انفورماتیک راهبر در سال ۱۳۷۰ توسط وزارت بازرگانی به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه فناوری اطلاعات، ارتباطات و تجارت الکترونیک تاسیس شد.

به گزارش بلدیه آنلاین ؛ کارشناس بازاریابی این شرکت گفت: با توجه به قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم، در سال ۱۳۹۰ شرکت خصوصی سازی شد. راهبر، با بیش از ۲۹ سال سابقه، دانش، و تخصص نیروهایش، که بزرگ ترین سرمایه شرکت بشمار می آیند، متولی پروژه های خصوصی و عمومی انفورماتیک در سطح ملی، بویژه فن آوری در ساماندهی اصناف ایران و تولید سامانه ها و پنجره واحد الکترونیک، و بین المللی است. دانش و تجربه منحصر به فرد تیم متخصصین شرکت اصلی ترین نقطه قوت آن محسوب می گردد. بعلاوه، شرکت یکی از مهم ترین هلدینگ‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور می‌باشد، که وابسته به شرکت سرمایه گذاری غدیر (سهامی عام) با بیش از ۱۸۰ شرکت تابعه در زمینه های مختلف کسب و کار است.

هلدینگ راهبر در افق ۱۴۰۴ به عنوان یک هلدینگ پیشرو، ارزش آفرین و نوآور، جزء ۱۰ هلدینگ برتر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، با اتکا به دانش سازمانی، شبکه شرکای تجاری و شرکت های تخصصی زیر مجموعه در فضای ملی و بین المللی ایفای نقش می نماید.
شرکت راهبر یک هلدینگ مادر تخصصی زیرمجموعه هلدینگ غدیر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد که به پشتوانه سابقه درخشان، توان نیروهای فعال و متخصص، نظام کارآمد مدیریتی و شرکای راهبردی با ارائه خدمات یکپارچه و ایمن مبتنی بر فناوری های نوین و راهکارهای نو آورانه درسطح ملی و بین المللی، اقدام به ایجاد ارزش واقعی برای ذینفعان و مشتریان خود می‌نماید.