همایش بزرگ انتخاباتی میز معارفه به همت شهرداری چرمهین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چرمهین، همایش بزرگ انتخاباتی میز معارفه با حضور مردم شریف و کاندیداهای نمایندگی مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در حسینیه سیدالشهداء حرم مطهر شهدای گمنام شهر چرمهین برگزار شد. ️در این همایش ابتداء حجت […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چرمهین، همایش بزرگ انتخاباتی میز معارفه با حضور مردم شریف و کاندیداهای نمایندگی مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در حسینیه سیدالشهداء حرم مطهر شهدای گمنام شهر چرمهین برگزار شد.

️در این همایش ابتداء حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قاسمی امام جمعه چرمهین در خصوص اهداف برگزاری همایش از جمله مشارکت حداکثری مردم و معارفه کاندیداهای شهرستان سخنانی بیان داشتند.

در ادامه شهاب ثابت راسخ شهردار چرمهین ضمن خیرمقدم به حضار و اشاره به خدمات ارزشمند نظام در ۴۵ سال گذشته در کشور و اینکه در همین مکان مقدس بارها شاهد برگزاری کنگره سرداران و ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان و ۴۰۰ شهید صنایع شهرستان بودیم از کاندیداهای نمایندگی مردم شهرستان به قید قرعه دعوت کردند تا با معرفی اجمالی برنامه های خویش را در زمان تعیین شده ارایه نمایند.

️این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا آقایی امام جمعه زرین شهر، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا معزی امام جمعه زاینده رود، اعضای شورای اسلامی شهر و خیل عظیم شهروندان در حسینیه سیدالشهدا برگزار گردید.

️پس از مراسم معارفه و ارایه برنامه ها، هر کدام از کاندیداهای محترم پشت میز معارفه که توسط شهرداری به تعداد کاندیداها تعبیه شده بود قرار گرفتند و پاسخگوی مطالبات شهروندان شدند.