همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به همت شورای اسلامی شهر گلپایگان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، به همت کمیسیون ورزش و تندرستی و کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر گلپایگان همایش بزرگ ورزش صبحگاهی برگزار می شود. مسئول کمیسیون ورزش و تندرستی شورای اسلامی شهر گلپایگان با تبریک میلاد با سعادت حضرت […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، به همت کمیسیون ورزش و تندرستی و کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر گلپایگان همایش بزرگ ورزش صبحگاهی برگزار می شود.

مسئول کمیسیون ورزش و تندرستی شورای اسلامی شهر گلپایگان با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و همچنین تبریک روز پرستار به حافظان سلامت جامعه ، هدف این همایش را ایجاد نشاط در جامعه بانوان و همچنین ایجاد فرصتی مناسب جهت ورزش بانوان و انتقال نشاط در خانواده ها از طریق مادران و خواهران خانواده عنوان کرد.

طاهره خوشنویسان افزود : وقتی که مادر خانواده دارای روحیه با نشاط باشد بهتر می‌تواند کانون گرم خانواده را حفظ و حراست کند. لذا از تمام خانم‌های شهر دعوت می شود در این همایش شرکت کنند.
لازم بذکر است در پایان مراسم به قید قرعه به ۱۵ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا میگردد.