همایش تقدیر از شهرداران ادوار شهر خورموج برگزار شد

اولین همایش تقدیر از شهرداران ادوار شهر خورموج به همت شهردار و شورای این شهر برگزار شد. مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دست اندر کاران برگزاری این مراسم اظهار داشت: خدمت خالصانه به مردم با ارزش و عبادت محسوب می‌شود. عزیزالله خورشیدی با بیان […]

اولین همایش تقدیر از شهرداران ادوار شهر خورموج به همت شهردار و شورای این شهر برگزار شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از دست اندر کاران برگزاری این مراسم اظهار داشت: خدمت خالصانه به مردم با ارزش و عبادت محسوب می‌شود.

عزیزالله خورشیدی با بیان اینکه مردم همواره از خدمات شهرداری‌ها برخوردار هستند، افزود: کسانی که در این سال‌ها شهردار بودند برای تأمین آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

خورشیدی یادآور شد: شهردار ضامن امنیت مردم در حوزه ترافیک، بهداشت و … مردم هستند.

همایش تقدیر از شهرداران ادوار شهر خورموج برگزار شد

وی با تاکید بر اینکه مدیریت سیستمی در شهرداری‌ها پیاده شود، افزود: شهرداری‌ها از لحاظ توسعه نرم افزار باید پیشرفت کنند.

شهردار خورموج نیز گفت: این همایش به پاس تقدیر از زحمات کسانی است که با دست خالی و در سخت‌ترین شرایط گامی بلندی در عمران و آبادانی شهر برداشتند.

محمد جواد کاشفی با بیان اینکه ادامه دهنده راه شهرداران سابق هستیم افزود: به نیابت از همه مردم شهر خورموج از همه تلاش‌های این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

همایش تقدیر از شهرداران ادوار شهر خورموج برگزار شد

وی یادآور شد: اگر کاری صورت گرفته به واسطه این است که زیر ساخت‌های آن در گذشته انجام شده است تا ما امروز خدمات شایسته به مردم بدهیم.

کاشفی با اشاره به اینکه از تجربیات شهرداران سابق در توسعه شهر استفاده می‌کنم، خاطر نشان کرد: در چند ماه اخیر کارهای خوبی در حوزه‌های مختلف در سطح شهر صورت گرفته و تلاش داریم این کارها در سال آینده شتاب بیشتری بگیرد.

منبع خبر