همکاری سازمان همیاری شهرداری های اصفهان در مسیر اجرای برنامه های شهرداری ها

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در دیدار با مسعود حیدری مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: سازمان همیاری تلاش می کند در مسیر اجرای برنامه های حمایتی، توسعه ای و زیر ساختی به صورت همه جانبه با شهرداری ها همکاری داشته باشد. به گزارش خبرگزاری شهرداری […]

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان در دیدار با مسعود حیدری مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: سازمان همیاری تلاش می کند در مسیر اجرای برنامه های حمایتی، توسعه ای و زیر ساختی به صورت همه جانبه با شهرداری ها همکاری داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه انلاین” و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان، رسول جهانگیری در این دیدار با تاکید بر ضرورت همکاری دو جانبه بین دو سازمان اظهار کرد: جایگاه حمایتی و قانونی سازمان همیاری شهرداری های استان باعث مشارکت و همکاری بیشتر این سازمان با شهرداری ها شده است .
وی تصریح کرد: سازمان همیاری به عنوان نهادی از بدنه شهرداری ها و بازوی اجرایی حوزه مدیریت شهری در استان، تلاش می کند در مسیر اجرای برنامه های حمایتی، توسعه ای و زیر ساختی به صورت همه جانبه با شهرداری ها همکاری داشته باشد.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با اشاره به رسالت این سازمان گفت: آمادگی داریم ظرفیت ها و توانمندی های سازمان را در حوزه های مختلف در اختیار مدیران شهری قرار دهیم.
مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان نیز در این دیدار بر لزوم همگرایی شهری برای دست یابی به توسعه متوازن و اقتصاد پایدار تاکید کرد و گفت: این مهم با تدبیر مدیران و تفاهم و همکاری بیشتر محقق خواهد شد.
حیدری افزود : باید با استفاده از دیپلماسی اقتصادی و تعامل و همکاری بیشتر برای تحقق آرمان های ایرانی و اسلامی در راستای خدمات با کیفیت و به روز با هدف رضایت مندی شهروندان گام برداشت.