هوشمند سازی نمایش دستاوردها عامل استقبال گسترده بازدیدکنندگان از غرفه شهرداری منطقه ۹ تهران

غرفه شهرداری منطقه ۹ تهران در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران که در بوستان گفتگو در حال برگزاری است، مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفته است. خانم میرزایی مدیر روابط عمومی منطقه ۹شهرداری تهران گفت: علت استقبال بازدیدکنندگان از غرفه شهرداری منطقه ۹ بکارگیری تجهیزات مدرن صوتی و تصویری برای نمایش دستاوردها […]

غرفه شهرداری منطقه ۹ تهران در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران که در بوستان گفتگو در حال برگزاری است، مورد استقبال گسترده بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

خانم میرزایی مدیر روابط عمومی منطقه ۹شهرداری تهران گفت: علت استقبال بازدیدکنندگان از غرفه شهرداری منطقه ۹ بکارگیری تجهیزات مدرن صوتی و تصویری برای نمایش دستاوردها و اقدامات انجام شده در بخشهای مختلف عمرانی ، اقتصادی و فرهنگی و بدون استفاده از بنر ، عکس و پوستر است.

وی گفت : این اقدامات ازجمله استفاده از هولوگرام فن برای معرفی دستاوردها و پروژه های در دست اقدام و فرامنطقه ای و ابر پروژه ای ، ایجاد تور مجازی میدان آزادی تهران تولید گزارش های روزانه از فعالیت نمایشگاه و دیگر اقدامات متنوع موجب جذابیت بصری غرفه شده است به طوریکه از سوی روزنامه همشهری به عنوان هوشمندترین و مدرن ترین غرفه معرفی گردید.

مدیر روابط عمومی منطقه ۹شهرداری تهران در پایان گفت : بعد از اختتامیه نمایشگاه غرفه ما فاقد هرگونه دور ریز و ضایعات چوب ، کاغذ و بنر خواهد بود زیرا برای نمایش دستاوردها از روشهای هوشمند سازی استفاده کرده ایم و همانگونه که شهردار تهران هم تاکید داشت، جلوه ای از شهر هوشمند رو به نمایش گذاشتیم.

منبع خبر