هیچ پروژه‌ای در این دوره از مدیریت شهری معطل اعتبار نماند

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حمید رضا موحدی زاده امروز و در یکصد وسی وپنجمین جلسه علنی شورای شهر ابتدا به سالگرد شهادت دکتر بهشتی اشاره کرد و افزود: شهید بهشتی به‌عنوان روحانی دنیادیده، روشنفکر و آشنا به مبانی اسلام و اجتماعی و مسائل روزگار شناخته می‌شد. وی اضافه کرد: شهید بهشتی، […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حمید رضا موحدی زاده امروز و در یکصد وسی وپنجمین جلسه علنی شورای شهر ابتدا به سالگرد شهادت دکتر بهشتی اشاره کرد و افزود: شهید بهشتی به‌عنوان روحانی دنیادیده، روشنفکر و آشنا به مبانی اسلام و اجتماعی و مسائل روزگار شناخته می‌شد.

وی اضافه کرد: شهید بهشتی، پیوسته تاکید داشت که ما باید تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی برخوردهای ریاکارانه ترجیح دهیم، اما متاسفانه صداقت، گوهر گمشده امروز جامعه ماست و برخی مواقع در صدق اعمال و رفتارمان مشاهده نمی‌شود.

نایب رییس شورای شهرمشهد درادامه به سخنان اخیر استاندار خراسان رضوی درخصوص پروژه‌های نیمه‌تمام استان اشاره و اظهارکرد: براساس این گزارش، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، به اعتباری معادل ۴۰ سال بودجه عمرانی استان نیاز دارد و این درحالی است که در چنین شرایطی، در شهر مشهد هیچ یک از پروژه های شهری معطل اعتبار نمانده و همه آنها در موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده و یا خواهد رسید .

موحدی زاده تصریح کرد: همین موضوع نشان می‌دهد که شهرداری، بهترین پیمانکار برای دولت است وبرهمین اساس امیدواریم اختیارات این نهاد مردمی به شوراها بازگردانده شود.