ورزش در روح، روان و جسم ایثارگر تاثیر گذار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ورزش در روح، روان و جسم ایثارگر تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی در جلسه تجلیل از نمایندگان رشته های ورزشی شاهد و ایثارگر که با حضور جمعی از نمایندگان رشته های ورزشی شاهد و ایثارگر و عبدالرضا یوسفی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهرستان‌ها فعالیت‌های ورزشی را همواره باید در دستور کار جدی قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان افزود: از همین ابتدای سال همه شهرستان‌ها تنها با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند تمرینات ورزشی را پیگیری و خروجی این فعالیت‌ها را کنترل و نظارت کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه ورزش در روح، روان و جسم ایثارگر تاثیر بسزایی دارد گفت: ما مصمم هستیم اعتبارات مورد نیاز در حوزه ورزش را تامین و در اختیار شهرستان‌ها قرار دهیم.

ناوکی در پایان افزود: با توجه به مشکلات بسیار عدیده‌ای که در تاسیسات و موتورخانه مجتمع ورزشی ایثار وجود دارد تلاش می‌کنیم تا دو ماه آینده این مجتمع بهره برداری شود.

در ادامه نمایندگان ورزشی ضمن بیان پیشنهادهایی مشکلات مربوط به رشته‌های مورد نظر خود را ارئه و از قسمت‌های مختلف مجتمع ورزشی ایثار بازدید کردند.

شایان ذکر است از نمایندگان ورزشی به پاس یک‌سال همکاری و تلاش قدردانی شد.