ورود ۵۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران

نایب‌رئیس شورای شهر تهران از ورود ۵۵۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای آینده خبر داد. پرویز سروری صبح امروز در جریان هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح پایانه اکباتان در روز گذشته اظهار کرد: این پایانه که تقریبا بزرگ‌ترین پایانه در کشور است […]

نایب‌رئیس شورای شهر تهران از ورود ۵۵۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای آینده خبر داد.

پرویز سروری صبح امروز در جریان هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح پایانه اکباتان در روز گذشته اظهار کرد: این پایانه که تقریبا بزرگ‌ترین پایانه در کشور است روز گذشته با حضور مسئولان شهری مورد بهره‌برداری قرار گرفت به طوری که حدود ۱۴ سال زمان صرف شد تا این مجموعه سرانجام در این دوره به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: حدود ۸۰ درصد از این پروژه در ۱۴ سال گذشته انجام شده بود اما متاسفانه مورد استفاده و بهره‌برداری قرار نگرفته بود که یک سرمایه عظیم در مجموعه شهرداری در حال از بین رفتن بود که با تلاش و برنامه‌ریزی در این دوره از مدیریت شهری به بهره‌برداری رسید.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مجموعه شهرداری تهران در سال‌های گذشته مکان مناسب برای تعمیرات و اورهال قطعات قطار شهری بوده گفت: با راه‌اندازی این پایانه این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

وی همچنین به مسئله اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم پروژه‌های نیمه‌تمامی را که از گذشته به جا مانده و برخی از آنها نیز در حال از بین رفتن بوده‌اند را به بهره‌برداری و در اختیار شهروندان تهرانی قرار بدهیم.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اظهار امیدواری از بهره‌برداری و افتتاح سایر پروژه‌های نیمه‌تمام در ماه‌های آینده تصریح کرد: شهرداری تهران نیز بنا دارد در قالب شنبه‌های امید و افتخار تا ۲۲ بهمن هر هفته یک پروژه کلان‌مقیاس را در شهر تهران به بهره‌برداری برساند و هر هفته خبر خوشی از اقدامات شهرداری داشته باشیم.

سروری همچنین به نوسازی و بازسازی ۵۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در آستانه سال تحصیلی و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی شهرداری تهران ۵۵ دستگاه اتوبوس در روزهای آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد و ان‌شاءالله بتوانیم با برنامه‌ریزی مدون تعداد اتوبوس‌های پایتخت را به شرایط خوبی برسانیم.

منبع خبر