وزارت راه فکری برای جاده بندرلنگه کند

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام شریفی امام جمعه این شهرستان امروز در اظهارنظری رسانه ای عنوان کرد: وضعیت جاده بندرلنگه بخصوص از پارسیان به سمت بندرلنگه اسفناک است و باید فکری اساسی برای آن شود. وی افزود: ۶ نفر از هموطنان و شهروندان مان را در […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام شریفی امام جمعه این شهرستان امروز در اظهارنظری رسانه ای عنوان کرد: وضعیت جاده بندرلنگه بخصوص از پارسیان به سمت بندرلنگه اسفناک است و باید فکری اساسی برای آن شود.

وی افزود: ۶ نفر از هموطنان و شهروندان مان را در هفته گذشته در این جاده از دست دادیم و مسؤولان وزارت راه چه زمانی می خواهند فکری به حال این وضعیت کنند؟

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به عرض کم این جاده و نبود شانه خاکی برای آن، تأکید کرد: وزارت راه از پیمانکاری جهادی در این زمینه استفاده و با اقدام فوری برای خط کشی و شانه گذاری این جاده مهم اما ناایمن کشور، مردم را از این وضعیت پرخطر نجات دهد.

وی خواستار شانه گذاری و تعریض جاده، افزایش تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر این جاده شد که روزانه میزبان هزاران تردد سبک و سنگین در کریدور شرق به غرب کشور است.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از فارس، چند ماه پیش نیز با تند شدن انتقادات از وضعیت راههای غربی هرمزگان شاهد سفر فوری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به این منطقه و دیدار با فعالان اجتماعی و … هم بودیم اما عملا کاری از پیش نرفته و انتقادات جدید امام جمعه بندرلنگه ناشی از کم کاری ها در این زمینه است.