وزیر کشور از نواحی منفصل شهری و چند طرح مطالعاتی عمران شهری سنندج بازدید کرد

احمد وحیدی وزیر کشور و مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در جریان سفر استانی رییس جمهور و هیات وزیران به استان کردستان، از چند طرح مطالعاتی عمران شهری سنندج و نواحی منفصل از جمله دوشان، آسلاوله و نایسر بازدید کردو در جریان مشکلات این طرح ها قرار […]

احمد وحیدی وزیر کشور و مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در جریان سفر استانی رییس جمهور و هیات وزیران به استان کردستان، از چند طرح مطالعاتی عمران شهری سنندج و نواحی منفصل از جمله دوشان، آسلاوله و نایسر بازدید کردو در جریان مشکلات این طرح ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ، احمد وحیدی و جمالی نژاد روز جمعه هفدهم تیرماه بعد از حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از ۶ طرح مطالعاتی عمران شهری و مناطق منفصل شهری دوشان و آساوله سنندج بازدید کردند و از موانع موجود در این طرح ها و کمبودهای نواحی منفصل شهری یاد شده مطلع شدند.
وزیر کشوری از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان – کردستان، تکمیل پروژه کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد و اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان – کردستان بازدید کرد و ضمن اطلاع از ابعاد مختلف ان، دستورات لازم برای رفع مشکلات و پی گیری ها از سوی سایر دستگاه ها را صادر کرد.
احداث یک دستگاه پل دو دهنه به طول ۵۱ متر با عرض هر دهنه ۱۸ متر، احداث ۴ عدد رمپ و ۳ عدد لوپ به طول کلی یک هزار و ۵۰۰ متر، احداث ادامه بلوار کردستان به طول ۶۰۰ متر و بلوار آزادگان به طول ۳۰۰ متر و احداث کانال هدایت آب های سطحی پیش ساخته بتنی به طول ۳۶۰ متر، از مشخصات پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آزادگان – کردستان است.
بازدید از تکمیل پروژه کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد هم از جمله برنامه های امروز وحیدی بود. این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد،
وزیر کشور همچنین از پروژه اتصال کمربندی اسلام آباد به تقاطع غیرهمسطح آزادگان – کردستان هم بازدید کرد؛  مشکلات این پروژه کمبود اعتبار و معارض با زمین های ارتش و کمبود اعتبار است.
پروژه مطالعاتی احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی نایسر دیگر طرحی بود که وزیر کشور از آن بازدید کرد. کمبود اعتبار و معارض ملکی به مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر از مشکلات این طرح بود.
وزیر کشور همچنین از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه سطحه میدان محمدی بازدید کرد. پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق از سمت سنندج به همدان نیز مورد بازدید دکتر وحیدی قرار گرفت.

منبع خبر