با حضور ۱۵۰۰ دختر برگزار شد؛

ویژه برنامه «آینده شبیه توست» در منطقه۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه ویژه برنامه های فرهنگی گوناگونی در ایام دهه کرامت در این محدوده غربی تهران به اجرا در می آید؛ گفت: ویژه برنامه «آینده شبیه توست» با همکاری […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه ویژه برنامه های فرهنگی گوناگونی در ایام دهه کرامت در این محدوده غربی تهران به اجرا در می آید؛ گفت: ویژه برنامه «آینده شبیه توست» با همکاری پایگاه بسیج عمار یاسر دراستج غربی دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور ۱۵۰۰ دختر برگزار شد.
این برنامه که با حضور خانواده معزز شهدا، مسعود نصرتی شهردار منطقه، مهدی علیزاده مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهر تهران ، توکلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عمار یاسر و سایر مسئولان شهری و منطقه برگزار شد.
حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: هدف از این ویژه برنامه ایجاد نشاط وفضای امید بخش بین دختران و معرفی ویژگی های ارزنده حضرت معصومه (س) با تاکید بر کرامت ومهربانی بوده است.
وی افزود: در این برنامه که با حضور خانواده معزز شهدا به اجرا در آمد ازدختران شهدا و نخبه ساکن در منطقه تقدیر شد.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ادامه داد: این برنامه با حضور ۱۵۰۰ دختر با تلاوت آیاتی از قرآن ، پخش سرود ملی ، مجری تلویزیونی خانم امینیان، گروه خادمین امام رضا اجرای صلوات خاصه، اجرای دوگروه سرود دختران با نام‌های آلا ومنتظران ظهور، اجرای سه مسابقه با جوایز به اجرا در آمد.
گفتنی است؛ قبل از اجرای برنامه مراسم اهدای گل به میهمانان دختر و کلیه مهمانان پرچمی که با اسم حضرت معصومه (س) مزین شده بود و پیکسل ودفترچه اهدا شد ودر پایان برنامه یک کیک ۹۰ کیلویی به مناسب‌ ولادت حضرت معصومه(س) توزیع شد.