ویژه برنامه های فرهنگی شهرداری منطقه ۹ به مناسبت دهه کرامت

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری با بیان این مطلب، اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت شهرداری این منطقه ویژه برنامه های متعدد فرهنگی و هنری را در دستور کار خود قرار داده است. وی با اشاره به ویژه برنامه “حماسه حضور” با هدف گفت و گوی آزاد پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری با بیان این مطلب، اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت شهرداری این منطقه ویژه برنامه های متعدد فرهنگی و هنری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به ویژه برنامه “حماسه حضور” با هدف گفت و گوی آزاد پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ و حضور حداکثری، تصریح کرد: ایستگاه های مذکور با مشارکت اعضای شورای اجتماعی محلات منطقه ۹ و تشکل های مردمی در ۶ ایستگاه واقع در بوستان های وفا و لاله، بولوارهای هاشمیه، پیروزی ، کوثر و میدان شهید کاوه برپا شده است.

شهردار منطقه ۹ مشهد ادامه داد: همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت نیز جشن بزرگی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کانون ۵ کوه پارک مشهد واقع در انتهای بولوار دلاوران در حال برگزاری است.

اصغری تصریح کرد: رویداد فرهنگی “خیابان هنر” نیز از برنامه های مناسبتی این منطقه به مناسبت دهه کرامت بوده که شامل ایستگاه های هنری متعدد از قبیل خوشنویسی، هنرهای سنتی و دستی، فیلم و عکس، هنرهای نمایشی، تصویر سازی و … بوده و در کانون ۳ کوه پارک مشهد در حال اجرا است .

وی خاطرنشان کرد: آذین بندی معابر، تقاطع های غیر همسطح و میادین محدوده خدماتی شهرداری منطقه ۹ با استفاده از المان های شمسه، پرچم های الوان ، پارچه و ریسه های رنگی نیز از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه به مناسبت دهه کرامت بوده است .