پارک‌های ویژه بانوان و پرستو به زودی در دزفول افتتاح می شود/ فاز اول بوستان بعثت تا پایان سال به بهره برداری میرسد/ ۲۵ دیوارنگاه جدید در دزفول اجرا می شود

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان: هادی حلیم زاده؛ معاون امور شهری شهرداری دزفول: ️طی دو هفته آینده، با تکمیل فضای سبز، نصب نیمکت و انجام روشنایی پارک بوستان پرستو در ضلع غربی میدان خلیج فارس به بهره برداری خواهد رسید. ️ اقلام روشنایی پارک ولیعصر حد فاصل پل باستانی تا پل غدیر با […]

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان:

هادی حلیم زاده؛ معاون امور شهری شهرداری دزفول:

️طی دو هفته آینده، با تکمیل فضای سبز، نصب نیمکت و انجام روشنایی پارک بوستان پرستو در ضلع غربی میدان خلیج فارس به بهره برداری خواهد رسید.

️ اقلام روشنایی پارک ولیعصر حد فاصل پل باستانی تا پل غدیر با اعتباری قریب به ۵۰ میلیارد ریال خریداری و به زودی نصب می شود.

️روشنایی و فضای سبز پارک ویژه بانوان نیز در حال انجام است و تا قبل از نوروز به بهره‌برداری برسد. در طراحی این پارک که به صورت کامل در اختیار بانوان شهرستان قرار خواهدگرفت، کتابخانه و کافه نیز دیده شده است.

️روشنایی پل‌های باستانی و سردار سلیمانی، میادین خلیج فارس، امام علی و پارک دانشجو در حال اصلاح است

️کاشت پنج هزار گل کاغذی و شب بو در معابر ورودی از ماه گذشته آغاز شده است و رنگ آمیزی جدول‌ها و معابر نیز از هفته آینده در دزفول کلید می خورد.

️ ۱۰۰ میلیارد ریال رنگ به همراه سه دستگاه ویژه رنگ آمیزی خریداری شده است و تلاش می شود تمام جداول معابر اصلی تا ایام نوروز رنگ امیزی شود.

️ ساخت ۵۰۰ میز، نیمکت و مبلمان شهری آغاز و دو آبنما و سفره هفت سین در حال خریداری است که برای ایام نوروز در پارک‌ها نصب خواهند شد، همچنین ۲۵۰ سطل زباله مکانیزه بزرگ برای معابر اصلی خریداری شده که هم اکنون در حال توزیع و نصب هستند.

️آماده سازی کمپ نوروزی، پارک‌های ساحلی و ورودی‌های شهر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر به منظور آماده سازی دزفول در ایام عید در دستور کار است.

️ فاز اول بوستان بعثت در حال آماده سازی است تا برای ایام نوروز به بهره‌برداری برسد.

️تا به حال پنج دیواره نگاره توسط سازمان سیما منظر شهری انجام شده است و قراردادی برای ۲۵ دیواره نگاره دیگر منعقد شده تا برای ساماندهی نمای بصری شهری بصورت مداوم انجام خواهند شد.