پارکینگ‌های شهری کاشان ساماندهی می‌شود/لزوم آماده‌سازی اماکن فرهنگی و ورزشی ویژه ایام نوروز

 شهردار کاشان ضمن تاکید بر لزوم آماده‌سازی اماکن فرهنگی و ورزشی ویژه ایام نوروز گفت: پارکینگ‌های شهری کاشان ساماندهی می‌شوند.  حسن بخشنده امنیه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دو سال وقفه در میزبانی از گردشگران نوروزی کاشان اظهار داشت: امسال شهرداری کاشان، اقدامات و برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف […]

 شهردار کاشان ضمن تاکید بر لزوم آماده‌سازی اماکن فرهنگی و ورزشی ویژه ایام نوروز گفت: پارکینگ‌های شهری کاشان ساماندهی می‌شوند.

 حسن بخشنده امنیه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دو سال وقفه در میزبانی از گردشگران نوروزی کاشان اظهار داشت: امسال شهرداری کاشان، اقدامات و برنامه‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف ترافیکی، فرهنگی، اجتماعی، اقامتی و رفاهی و همچنین ارتباطات و رسانه‌ در دستور کار قرار داده است.

وی برگزاری جلسات متعدد ستاد خدمات سفر شهرداری کاشان را یادآور شد و افزود: در این جلسات تصمیم‌های مختلفی با حضور مسئولان کمیته‌ها و اعضای دیگر ستاد اتخاذ شده است و راه‌اندازی ستاد پذیرش و اسکان در مبادی ورودی شهر به عنوان یکی از تصمیمات اتخاذ شده است.

شهردار کاشان با بیان اینکه این ستادهای پذیرش در بلوار امام رضا(ع)، میدان بسیج و شهرداری ناحیه راوند مستقر می‌شوند، ابراز داشت: آماده‌سازی مکان‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری کاشان جهت اسکان و خدمت‌رسانی شایسته به میهمانان و گردشگران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی به تمهیدات مختلف ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و گردشگران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ساماندهی و توسعه پارکینگ‌های شهری یکی از اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

شهردار کاشان در خصوص برنامه‌های فرهنگی و هنری برای نوروز نیز بیان کرد: جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری به همراه برنامه‌های گوناگون در نقاط مختلف شهر طی ایام نوروز برای استفاده شهروندان و گردشگران اجرا می‌شود.

بخشنده امنیه، راه‌اندازی اینترنت شهری در مبادی وروی کاشان را به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران یادآور شد و گفت: در این راستا، نقشه و نرم‌افزار جامع گردشگری طراحی و تولید شده که در اختیار میهمانان دارالمومنین قرار داده می‌شود.

  • پارکینگ‌های شهری کاشان ساماندهی می‌شود/لزوم آماده‌سازی اماکن فرهنگی و ورزشی ویژه ایام نوروز

بخشنده امنیه با اشاره به جایگاه کاشان به عنوان پایتخت نهج‌البلاغه تأکید کرد: به این منظور، فرازها و حکمت‌های مختلف نهج‌البلاغه برای استفاده عموم و ترویج مفاهیم والای این کتاب عرضه می‌شود.

منبع خبر