به همت شهرداری بندرعباس:

پارک دانشجو در آخرین روزهای سال به بهره برداری رسید

شهردار بندرعباس گفت: آخرین عیدی ما در سال 1402 افتتاح پارک دانشجو  واقع در ضلع شمالی میدان دانشگاه است که تقدیم شهروندان عزیز می کنیم امیدواریم با حضور مردم در این پارک و ثبت لحظات خوب و خوش برای آنها، امیدآفرینی و نشاط را به خانواده ها تزریق کنیم.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در حاشیه آیین افتتاح پارک دانشجو در گفتگو با خبرنگار بلدیه آنلاین ضمن تشکر و همراهی از اعضای محترم شورای شهر  بندرعباس و همچنین تشکر ویژه از زحمات شهردار منطقه یک و پرنسل این مجموعه بابت تلاش های بی وقفه برای به سرانجام رسیدن این پروژه اظهار داشت:در سال 1402 آخرین عیدی به مردم عزیز، افتتاح پارک دانشجو به مساحت 6 هزار متر مربع است که این پارک مجهز به سیستم هوشمند است و  دارای کهکشان نوری، الاکلنگ و تاب نوری است و همچنین مجهز به چهار آبشار موزیکال است.

نوبانی به فضای سبز خوب در این پارک اشاره کرد و تصریح کرد:این پارک دارای فضای سبز مناسب و آلاچیق های زیبا است و همچنین دارای  پیست دوچرخه سواری و پیاده روی است و المان های بسیاری زیبایی هم در این پارک نصب شده است و باید یادآوری کنم این پارک در بازده زمانی 5 ماه به اتمام رسیده است.

شهردار بندرعباس به پروژه های سال آینده هم اشاره کرد و افزود: در سال آینده نیز چندین پارک در مناطق یک ومناطق دو و سه در دست احداث داریم که ان شالله شاهد بهره برداری از این پروژه ها در این مناطق هم خواهیم بود.

شهردار بندرعباس نگهداری از تجهیزات و وسایل بازی و تفریح در پارک ها را مهم دانست و عنوان کرد: ما و همکاران ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این فضای خوب را برای شادی و نشاط و اوقات فراغت شما مردم عزیز آماده کنیم و از شما مردم هم می خواهیم در حفظ و نگهداری این تجهیزات در پارک ها به ما کمک کنید چون این وسایل و امکانات برای شما است.