پارک مقبره الشعرا رنگ و بوی نوروزی به خود گرفت

حسن گنجی شهردار منطقه ۱۰ تبریز از نصب طاق، فضاسازی و زیباسازی پارک مقبره الشعرا با محوریت بهار خبر داد.  حسن گنجی با بیان اینکه این منطقه با حداکثر توان به میزبانی از گردشگران خواهند پرداخت، افزود: به منظور فضاسازی منحصر بفرد مجموعه تاریخی – فرهنگی مقبره الشعرا، تمام تلاش خود را جهت اجرای کارهای […]

حسن گنجی شهردار منطقه ۱۰ تبریز از نصب طاق، فضاسازی و زیباسازی پارک مقبره الشعرا با محوریت بهار خبر داد.

 حسن گنجی با بیان اینکه این منطقه با حداکثر توان به میزبانی از گردشگران خواهند پرداخت، افزود: به منظور فضاسازی منحصر بفرد مجموعه تاریخی – فرهنگی مقبره الشعرا، تمام تلاش خود را جهت اجرای کارهای بی نظیر در این پارک بکار بستیم در این راستا فضاسازی و زیباسازی پارک مقبره الشعرا با محوریت بهار، نصب طاق، نور پردازی، نصب بنرهای خوش آمدگویی در محوطه پارک، این مجموعه را آماده استقبال از نوروز کردیم.
وی ادامه داد: المان‌ تخم مرغ‌ های نوروزی به عنوان بخشی از سنت‌های کهن عید نوروز و با هدف احیا و یادآوری این سنت‌ها، توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در پارک مقبره الشعرا قرار داده شده‌اند.
گنجی با بیان اینکه کاشت رنگین کمانی از گلهای بهاری با ترکیب عطر شب بو های با طراوت و زیبا در این پارک جلوه ای بی نظیر و فضایی بهاری را برای گردشگران و شهروندان تبریزی فراهم آورده است ابراز داشت: باکس و هرم‌های نصب گلدان نیز در محوطه پارک مقبره الشعرا در راستای زیباسازی جاگذاری و نصب شده‌اند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه توسط معاونت خدمات شهری و عمرانی منطقه ۱۰ در قالب استقبال از فصل بهار اقدامات گسترده ای در این پارک صورت گرفته است یادآور شد : تعویض و مرمت کفپوش‌ها، پاکسازی، ترمیم و رنگ آمیزی جداول و همچنین حذف موانع فیزیکی، کاشت گل های بهاری در طرح های مختلف، رسیدگی به مبلمان شهری و … صورت گرفته است.
شهردار منطقه ۱۰ خاطر نشان کرد : همچنین تمامی سرویس های بهداشتی موجود در مجموعه مقبره الشعرا نیز جهت استفاده مسافرین و شهروندان عزیز تجهیز و آماده سازی شده است.

منبع خبر