پاسخگویی شش مدیر شهرداری شیراز به شهروندان از طریق ۱۳۷ طی هفته آتی

مدیران شهردارى هر ماه طبق جدول زمان‌بندى در قالب طرح «روى خط شهر» به صورت مستقیم و بدون واسطه پاسخگوى درخواست‌ها و شکایات شهروندان هستند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مدیران شهردارى هر ماه طبق جدول زمان‌بندى در قالب طرح «روى خط شهر» به صورت مستقیم و بدون واسطه پاسخگوى درخواست‌ها و شکایات شهروندان […]

مدیران شهردارى هر ماه طبق جدول زمان‌بندى در قالب طرح «روى خط شهر» به صورت مستقیم و بدون واسطه پاسخگوى درخواست‌ها و شکایات شهروندان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مدیران شهردارى هر ماه طبق جدول زمان‌بندى در قالب طرح «روى خط شهر» به صورت مستقیم و بدون واسطه پاسخگوى درخواست‌ها و شکایات شهروندان هستند.

شش مدیر شهرداری شیراز شامل دو معاون، دو مدیرکل، یک رئیس سازمان و یک رئیس اداره طی هفته آینده پاسخگوی مستقیم شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ هستند.

بنابراین‌گزارش؛ پیمان باباخانی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر روز شنبه ۲۱ خردادماه، اصغر سروی مدیرکل بازرسی روز یک‌شنبه ۲۲خردادماه و غلامرضا غلامی معاون محیط‌زیست و خدمات شهری در روز دوشنبه ۲۳خردادماه جاری پاسخگوی شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ هستند.

شهروندان گرامی همچنین می‌توانند مسائل و درخواست‌های خود را با سجاد خلیلی رئیس اداره تخلفات شهری روز سه‌شنبه ۲۴خردادماه، هادی شه‌دوست شیرازی معاون حمل‌ونقل و ترافیک روز چهارشنبه ۲۵خرداد ماه و رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل در روز پنج‌شنبه ۲۶خردادماه جاری درمیان بگذارند تا ایشان شنونده و پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات شهروندان باشند.

منبع خبر