پاکبانان اصفهانی در ۳ شیفت کاری معابر منتهی به حرم حسینی را نظافت می کنند

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از آغاز فرایند نظافت و رفت و روب شبانه‌روزی شارع الحسین و شارع العباس منتهی به حرم، در سه شیفت کاری توسط ۱۰۰ پاکبان خادم الحسین خبر داد. سید مهدی عسگری اظهار کرد: نزدیک به هشت روز است که ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر مقدس کربلای معلی مستقر است. […]

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از آغاز فرایند نظافت و رفت و روب شبانه‌روزی شارع الحسین و شارع العباس منتهی به حرم، در سه شیفت کاری توسط ۱۰۰ پاکبان خادم الحسین خبر داد.
سید مهدی عسگری اظهار کرد: نزدیک به هشت روز است که ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر مقدس کربلای معلی مستقر است.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه خادم‌الحسین‌ها در این مدت، شست و شو، نظافت، رفت و روب و ضدعفونی محوطه مسقف ۲۰ هزار مترمربعی محل اسکان موکب‌های اصفهانی بوده است، گفت: با اتمام این رسالت مهم، مرحله‌ای جدید از اقدامات و وظایف خادم‌الحسین ستاد اربعین شهرداری اصفهان آغاز می‌شود.
رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: از امروز و همزمان با استقرار موکب‌های استان اصفهان در محوطه مسقف ۲۰ هزار مترمربعی، سرویس‌دهی کامل اعم از جمع‌آوری زباله، نظافت روزانه، آبرسانی به موکب‌های استان به تعداد ۱۵ مورد و جرثقیل خدمات موتوری شهرداری اصفهان نیز به تعداد ۱۰ مورد به کمک رسانی موکب‌ها رفته است.

وی افزود: همچنین از روز گذشته نظافت بخشی از خیابان روضتین شهر مقدس کربلا توسط خادمان شهرداری اصفهان انجام شده است.
عسگری ادامه داد: روز گذشته خیابان شارع العباس نیز به طول سه کیلومتر توسط خادمان شهرداری اصفهان نظافت و رفت و روب شد و در روزهای آتی این رسالت به صورت سه شیفت توسط ۱۰۰ خادم‌الحسین شهرداری اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر در شارع العباس و شارع الحسین نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

منبع: http://imna.ir/x7Pjx