پایان بهسازی و تجهیز پارک «شهید باهنر»

شهرداران آنلاین/شهردار منطقه سه کرمان، از پایان بهسازی و تجهیز بوستان «شهید باهنر» و کاشت درخت و درختچه به طول چهار کیلومتر در سه بلوار منطقه سه خبر داد. به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمرتضی حسینی گفت: در ادامۀ طرح بهسازی، تجهیز و رفع نواقص بوستان‌های سطح منطقه، بهسازی و تجهیز پارک «شهید باهنر» که از اوایل […]

شهرداران آنلاین/شهردار منطقه سه کرمان، از پایان بهسازی و تجهیز بوستان «شهید باهنر» و کاشت درخت و درختچه به طول چهار کیلومتر در سه بلوار منطقه سه خبر داد.
به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمرتضی حسینی گفت: در ادامۀ طرح بهسازی، تجهیز و رفع نواقص بوستان‌های سطح منطقه، بهسازی و تجهیز پارک «شهید باهنر» که از اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود، هم‌اکنون به پایان رسیده است.
وی افزود: در جریان بهسازی و تجهیز پارک «شهید باهنر»، اقداماتی ازجمله بهبود وضعیت روشنایی و رفع نواقص آن، نصب وسایل بازی جدید، هرس درختان و کاشت درختچه، رنگ‌آمیزی جدول‌ها و اجرای اصلاح هندسی با هدف رفع مشکل ترافیکی و تردد آسان شهروندان انجام شد.
شهردار منطقه سه کرمان، همچنین از بهسازی، زیباسازی و تجهیز بوستان واقع در کوچه ۵۲ خیابان «شهید باقدرت» خبر داد.
حسینی بیان کرد: بیش از هزار اصله درخت و درختچه از انواع عناب تلخ، زبان گنجشک و کاج کله‌قندی در رفیوژ وسط بلوار «هزار» به طول حدود دو کیلومتر، بلوار «آموزگار» به طول یک کیلومتر و بلوار «ذغالسنگ» به طول یک کیلومتر و همچنین در خیابان‌های «الماس» و «شمشاد» در بلوار «آموزگار» کاشته شده است.
وی افزود: بلوارهای «هزار»، «آموزگار» و «ذغالسنگ» به‌زودی به سیستم آبیاری قطره‌ای مجهز می‌شوند.