پایان ماموریت آتش نشانان و امداد گران شهرداری اهواز پس از ۱۳ شبانه روز تلاش مداوم آوار برداری در محل ساختمان متروپل آبادان

ماموریت تیم واکنش سریع آتش نشانی شهرداری اهواز امروز ۱۳ خرداد و همزمان با پایان آواربرداری از برج متروپل در آبادان به پایان رسید اسداللهی معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز با حضور در محل ساختمان فروریخته متروپل آبادان ضمن تقدیر از تلاش مجدانه رئیس و پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز، آخرین روز کاری […]

ماموریت تیم واکنش سریع آتش نشانی شهرداری اهواز امروز ۱۳ خرداد و همزمان با پایان آواربرداری از برج متروپل در آبادان به پایان رسید
اسداللهی معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز با حضور در محل ساختمان فروریخته متروپل آبادان ضمن تقدیر از تلاش مجدانه رئیس و پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز، آخرین روز کاری و پایان مآموربت آتش نشانان را اعلام کرد.
ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی اهواز نیز به آتش نشانان فداکار و سختکوش شهرداری اهواز خداقوت و دست مریزاد گفت و خاطرنشان کرد: مردم مهربان آبادان از شما راضی و هیچوقت این همدلی و ایثار شما را از یاد نخواهند برد. درپناه پروردگار سلامت و تندرست باشید.
ابراهیم قنبری با اشاره به حضور نیروهای آتش‌نشانی اهواز در آبادان از زمان وقوع حادثه متروپل تاکنون اظهار کرد: نیروهای این سازمان در دو شیفت کاری دوازده ساعت کار کردند و در هر شیفت شصت نفر فعالیت داشتند.
وی با اشاره به فعالیت این نیروها در آواربرداری و جستجو افزود: در این عملیات ۱۳ خودرو با تجهیزات کامل آواربرداری توسط این سازمان بکار گرفته شد و بعد از ۱۳ روز کار شبانه‌روزی، امروز ماموریت نیروهای این سازمان در آبادان به پایان رسید.
قنبری بیان کرد: امروز به دستور وزیر کشور جستجو تا حدودی تمام شد اما چند گروه از آتش‌نشانان آبادان و چند شهر دیگر در حال جستجو هستند و اگر پیکرهای پیدا شده به خانواده‌ها تحویل بدهند.

منبع خبر