پایان کار جایگاه‌های عرضه میوه تنظیم بازار

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: جایگاه‌های عرضه میوه تنظیم بازار در ۲۰ فروردین جمع آوری شد. آقای دانشی کهن گفت: هر ساله میوه با نرخ مصوب در بازارهای روز و جایگاه‌های موقت ارائه می‌شود که این جایگاه ها در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ هم، در سطح مناطق شهر جانمایی […]

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: جایگاه‌های عرضه میوه تنظیم بازار در ۲۰ فروردین جمع آوری شد.
آقای دانشی کهن گفت: هر ساله میوه با نرخ مصوب در بازارهای روز و جایگاه‌های موقت ارائه می‌شود که این جایگاه ها در اواخر اسفند ماه ۱۴۰۰ هم، در سطح مناطق شهر جانمایی و آغاز به کار کردند و تا پایان روز ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به فعالیت خود ادامه دادند.

شهروندان ضمن استقبال از بازار روزها و جایگاه‌های تنظیم بازار مایحتاج ایام نوروز خود را از این جایگاه ها تامین کرده و رضایت خود را اعلام کردند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: جهت تامین میوه ایام نوروز شهروندان، ۳۷۴ تن سیب و پرتقال در بازار روزها و جایگاه‌های تنظیم بازار توزیع شد و اکیپ‌های نظارتی سازمان و تیم‌های بازرسی سایر نهادهای مربوطه به صورت محسوس و نامحسوس در جایگاه‌های موقت طرح تنظیم بازار حضور داشته و بر نحوه عرضه میوه و رعایت نرخ های مصوب نظارت لازم را داشتند.

او می گوید: قیمت گوجه فرنگی در بازار روزهای شهرداری کرج با هدف تنظیم بازار و تهیه مایحتاج شهروندان با قیمت مناسب روند کاهشی به خود گرفت.

دانشی کهن گفت: طی چند روز اخیر قیمت گوجه فرنگی به قیمت بالایی به فروش می‌رسید که موجب نگرانی شهروندان شده بود که از امروز با طرح تنظیم بازار این محصول در بازار روزهای شهرداری با قیمت مصوب ۱۲ هزار و نهصد تومان به فروش می رسد.

منبع خبر