پرداخت وام به طرح های درآمدزای ۱۶ شهرداری تصویب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تصویب پرداخت وام به طرحهای درآمدزای ۱۶ شهرداری در کارگروه ملی وام شهرداری‌های کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ مسعود نصرتی با اعلام خبر فوق گفت: تعداد زیادی از درخواستهای وام شهرداریها برای طرح های درآمدزا به سازمان […]

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تصویب پرداخت وام به طرحهای درآمدزای ۱۶ شهرداری در کارگروه ملی وام شهرداری‌های کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ مسعود نصرتی با اعلام خبر فوق گفت: تعداد زیادی از درخواستهای وام شهرداریها برای طرح های درآمدزا به سازمان ارائه شده که باتوجه به تکمیل مدارک لازم توسط شهرداریها و تائیدیه استانداریها، سیزدهم دی اولین جلسه کارگروه ملی وام شهرداری‌ها از طریق بانک سپه، در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل شد.
وی افزود: در این جلسه پس از ارزیابی اطلاعات پروژه ها،‌ اعطای وام به پروژه‌های ۱۶ شهرداری  راور، سیرجان، ازنا، پل سفید، لاله زار، دشتکار، تیکمه داش، غلامان، سفیدشهر، بهاباد، حسین آباد، سراوان، سعادت شهر، ایذه، قمصر و ریوش تصویب شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه اعطای وام به دو  شهرداری تصویب نشد، اضافه کرد:  به تناسب درخواست شهرداریها و بودجه سنواتی شهرداری، با پرداخت وام از ۲۰ میلیارد ریال تا ۴۰ میلیارد ریال موافقت و شهرداری ها به تناوب تامین اعتبار، به بانک سپه معرفی خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه اظهار کرد: وام های مصوب شده برای پروژه هایی از  قبیل خرید ماشین آلات ( لودر، بیل مکانیکی، فینیشر و..)، تکمیل کارخانه آسفالت، کارخانه قطعات بتنی، احداث مجتمع تجاری، شهربازی و مجموعه گردشگری می باشد.
نصرتی تصریح کرد: لازم است استانداریها بر هزینه کرد تسهیلات مذکور به طور جدی نظارت و گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه ها و درآمدزایی آنها را به تناسب هر پروژه، به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گزارش نمایند.
شایان ذکر است کارگروه ملی وام شهرداری ها به استناد دستورالعمل اجرایی بند (د) ماده (۵) آئین نامه اجرایی ماده ۳۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون امور شهرداری‌ها،‌ مدیران‌کل دفاتر حراست و پدافندغیرعامل، مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، ذیحسابی و امور مالی و دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نماینده وزیرکشور تشکیل می شود.

 
لینک خبر : http://imo.org.ir/RContent/I77RC6-.aspx