پروژه‌های مشترک بین مدیریت شهری و اتاق بازرگانی اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای ششم اصفهان و حضور رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه اظهار کرد: مقرر شد پروژه های مشترکی بین دو مجموعه مدیریت شهری و اتاق بازرگانی در موضوعات مربوطه تعریف شود. ابوالفضل قربانی با بیان اینکه استقرار اعضای جدید در […]

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای ششم اصفهان و حضور رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه اظهار کرد: مقرر شد پروژه های مشترکی بین دو مجموعه مدیریت شهری و اتاق بازرگانی در موضوعات مربوطه تعریف شود.
ابوالفضل قربانی با بیان اینکه استقرار اعضای جدید در اتاق بازرگانی، همکاری و هم‌فکری بین این مجموعه و مدیریت شهری از مواردی است که باید انجام شود و نتایج بسیار خوبی نیز خواهد داشت، افزود: در این بخش از جلسه کمیسیون تلفیق که حدود دو ساعت به طول انجامید، مقرر شد پروژه‌های مشترکی بین دو مجموعه در موضوعات مربوطه تعریف شود و تا دو سال آینده به نتیجه برسد که پس از طی فرایندهای مربوط به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: طرح تعدادی از اعضای شورا درباره باشگاه نوجوانان برای کمک به امور شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع و در نظر گرفتن جایگاه بهتر و بررسی بیشتر به مرکز پژوهش‌های شورا و کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد؛ البته دوباره مورد بحث قرار خواهد گرفت و تصمیم نهایی درباره آن در صحن علنی در نظر گرفته خواهد شد.
وی افزود: در ادامه جلسه، گزارش کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به‌صورت مفصل ارائه شد و اقداماتی که در یک‌سال گذشته در این کمیسیون انجام شده است، به اطلاع اعضا رسید و از نظرات آن‌ها نیز بهره‌مند شدیم.
قربانی تصریح کرد: هفته قبل جلسه ماهانه اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و فرماندار با نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و برنامه هفتم توسعه کشور و مباحث مربوط به مدیریت شهری از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد پیشنهادهای حاضران جلسه به مجلس ارائه شود.

 

منبع: http://www.imna.ir/news/670263/