پروژه احداث ایستگاه متروی«کشاورز» در قم فعال شد

سرپرست سازمان قطار شهری قم از فعال شدن بیش‌ازپیش پروژه احداث فاز نخست خط یک متروی این کلان‌شهر به‌ویژه در ایستگاه کشاورز و فعالیت شبانه‌روزی پیمانکار در جبهه‌های مختلف این ایستگاه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، جلسه هیئت مدیره سازمان قطار شهری شهرداری قم با حضور شهردار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، […]

سرپرست سازمان قطار شهری قم از فعال شدن بیش‌ازپیش پروژه احداث فاز نخست خط یک متروی این کلان‌شهر به‌ویژه در ایستگاه کشاورز و فعالیت شبانه‌روزی پیمانکار در جبهه‌های مختلف این ایستگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، جلسه هیئت مدیره سازمان قطار شهری شهرداری قم با حضور شهردار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم و دیگر اعضا در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا انگشت‌باف، سرپرست سازمان قطار شهری قم و عضو هیئت مدیره ضمن ارائه گزارش از پیشرفت و وضعیت کنونی پروژه‌های مترو و مونوریل، از فعال شدن بیش‌ازپیش پروژه احداث مترو به‌ویژه در ایستگاه کشاورز و فعالیت شبانه‌روزی پیمانکار در جبهه‌های مختلف این ایستگاه خبر داد.

اعضای هیئت مدیره، ضمن تبریک انتصاب «انگشت‌باف» به‌عنوان سرپرست سازمان قطار شهری، از برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات در نظر گرفته شده در جهت افزایش سرعت عملیات اجرایی برای پیشبرد پروژه‌های مترو و مونوریل و همچنین تکمیل موارد باقی‌مانده ایستگاه‌های مطهری و کشاورز به‌عنوان دو ایستگاه پرمسافر فاز نخست خط یک مترو حمایت کردند.

منبع خبر