پروژه بوستان مافی تهران تا یک ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه احداث بوستان مافی در این منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه احداث بوستان مافی در محله فروزش این منطقه خبر […]

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه احداث بوستان مافی در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه احداث بوستان مافی در محله فروزش این منطقه خبر داد و گفت:  با توجه به کمبود سرانه فضای سبز در  منطقه ۱۱  یک مدرسه قدیمی در خیابان ولیعصر محله فروزش تملک شده و در اختیار شهرداری قرار گرفته و تا کنون نیز ۸۰ درصد پروژه بوستان سازی آن  انجام شده است.

مهرابی در این باره افزود: به دلیل کمبود فضای سبز در چهار محله از منطقه، احداث یک بوستان در یکی از محله های این ناحیه نیاز بود. از این رو با رعایت دستور العمل ضوابط شهرسازی و همچین قرارگیری ملک در پهنه سبز، این ملک قدیمی از محله فروزش برای احداث بوستان در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ ادامه داد: در پروژه احداث بوستان مافی از ابتدا ضوابط مناسب سازی معلولین رعایت شده و رمپ و لوپ های مورد نیاز توان یابان و مسیر های بساوایی در این پروژه  جانمایی شده اند.

مهرابی خاطرنشان کرد: احداث تمام معابر، جدول کشی ها، پایه ی چراغ های نوری، سرویس های بهداشتی به اتمام رسیده و پروژه حدودا تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ در انتها گفت: پروژه احداث بوستان مافی با هدف  افزایش سرانه فضای سبز در منطقه ۱۱ صورت گرفته و با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

منبع خبر