پروژه ملی جشنواره گل لاله پارک چمران کرج با کاشت دوهزار پیاز لاله آغاز شد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی از آغاز پروژه جشنواره ملی گل لاله با کاشت دوهزار پیاز لاله در پارک شهید چمران خبر داد. جواد چپردار در هفدهمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری و رییس کمیسیون سیما منظر و فضای سبز برگزار […]

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی از آغاز پروژه جشنواره ملی گل لاله با کاشت دوهزار پیاز لاله در پارک شهید چمران خبر داد.
جواد چپردار در هفدهمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری و رییس کمیسیون سیما منظر و فضای سبز برگزار شد طی گزارشی از روند خرید، کاشت و برنامه ریزی جشنواره ملی گل لاله، دوهزار پیاز وارداتی جنس مرغوب از کشور هلند و رفع اشکالات جشنواره سال گذشته به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر پاسخ داد.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی اظهار کرد: تفاوت در واریته های بذر، تاخیر در زمان کاشت و مدیریت اطلاع رسانی از اصلاحات لازم بوده که در برنامه سال آتی دقت لازم برای جبران آن بعمل آمده است.
در بخش دیگری از این کمیسیون به تجهیز و آماده باش زمستانی برای مدیریت بارش ها در پایان سال جاری از دیگر موضوعات بود که در اولویت اقدام و بررسی از سوی کمیسیون واقع گردید و معاونت خدمات شهر موظف شد ضمن پیگیری اقدامات لازم و رفع موانع جاری گزارش تکمیل تجهیزات، ملزومات و جذب ردیف بودجه های مصوب و پیش بینی متمم را در دستور کار قرار دهد.
در این جلسه، گزارش سازمان پسماند از نحوه جمع آوری زباله های عفونی و بیمارستانی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه جلسه کمیسیون، گزارش مالی و در آمدی سازمان آرامستان ها در هشت ماه نخست سال ۱۴۰۱ از سوی مدیر عامل سازمان ارائه شد.
تاکید بر زیبا سازی فضا های مکث در معابر عمومی و محله های مسکونی شهروندان از سوی سازمان سیما منظر و فضای سبز آخرین دستور هفدهمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج بود.

منبع خبر