پروژه های محله محور به ایجاد یک شهر همگرا کمک می کند

شهردار سده لنجان با گرامیداشت هفته دولت و مقام شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی آب شرب در میان این پروژه‌هایی که امروز آئین افتتاحی و آغاز کلنگ‌زنی آن انجام شد بسیار مهم است و احداث خانه وزنه برداری، فاز اول پیاده‌رو سازی خیابان امام (ره) و خانه تخصصی […]

شهردار سده لنجان با گرامیداشت هفته دولت و مقام شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی آب شرب در میان این پروژه‌هایی که امروز آئین افتتاحی و آغاز کلنگ‌زنی آن انجام شد بسیار مهم است و احداث خانه وزنه برداری، فاز اول پیاده‌رو سازی خیابان امام (ره) و خانه تخصصی مادر و کودک از دیگر پروژه‌ای است.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور ” بلدیه آنلاین” ، حمید شهبازی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی شد که نیازهای اساسی مردم را در حوزه مدیریت شهری شناسایی کنیم و نسبت به اجرای آنها بسته به شرایط مالی و در آمدی اقدام کنیم.
شهردار سده لنجان خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ حدود ۶۵ پروژه پیش بینی شد که در زمان‌بندی مشخص توانستیم اجرا کنیم و در سال ۱۴۰۲ با توجه به بودجه پیش بینی شده از همان ابتدای سال طرح‌های مورد نیاز را آماده کردیم و فرآیند و تشریفات قانونی آغاز شد و یک به یک در حال اجرایی و رضایتمندی مردم شده است.
وی افزود: شهر به عنوان یک موجود زنده نیازهای متعددی دارد و با انجام یک تعداد پروژه نیاز مرتفع نمی‌شود و سعی شد که امسال توزیع عادلانه خدمات صورت گیرد و توجه ویژه به پروژه‌های محله محوری باشد.
شهبازی با بیان اینکه پروژه‌های محله محوری به مدیریت و ایجاد یک شهر همگرا کمک می‌کند، گفت: شهروندان در یک شهر همگرا مشارکت‌جویی دارند و از طرف دیگر یک مدیریت شهری کارآمد و پاسخگو و شفاف دارد و کمک می‌کند که هزینه اداره شهری را کاهش دهد.
وی افزود: حتی پروژه‌هایی برای اقشار مختلف جامعه پیش بینی شده و می‌توانیم برای کودکان، جوانان و بانوان و سالمندان برنامه‌ریزی داشته باشیم و نیازهای دیگر شهروندان نیز مرتفع شود.
شهردار سده لنجان با اشاره اقدامات در نظر گرفته شده در دهه فجر، گفت: امیدواریم در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های کلنگ‌زنی شده باشیم و پروژه‌های محله‌ای مانند دفع آب‌های سطحی و یا آسفالت را انجام دهیم.

 

 

منبع: http://mehrnews.com/x32WHp