پنجمین جلسه ستاد استقبال از بهار در گلپایگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، پنجمین جلسه ستاد استقبال از بهار به ریاست دکتر احسان مهاجری معاونت توسعه منابع انسانی(معاون شهردار) در دفتر شهردار برگزار شد . در این جلسه مقرر شد که پاکسازی کامل معابر، آذین‌بندی و نورپردازی در […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان، پنجمین جلسه ستاد استقبال از بهار به ریاست دکتر احسان مهاجری معاونت توسعه منابع انسانی(معاون شهردار) در دفتر شهردار برگزار شد .
در این جلسه مقرر شد که پاکسازی کامل معابر، آذین‌بندی و نورپردازی در سطح شهر بهسازی و مرمت آسفالت، لکه‌گیری آسفالت تمامی معابر شهر، رنگ‌آمیزی جداول‌ و دیوارهای عمومی در دستور کار معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه قرار گیرد. نظافت و زیباسازی خیابان‌ها، انجام تدابیر لازم به منظور پیشگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در ایام تعطیلات، واکاری نهال‌های معابر شهری از اقدامات دیگر ستاد استقبال از بهار است.
همچنین مقرر شد سازمان سیما و منظر در رابطه با گل‌کاری در معابر و بوستان‌ها و آماده‌سازی بوستان‌های شهری، زیباسازی فضاهای شهری، بازسازی مبلمان شهر اقدامات لازم را انجام دهد.
با توجه به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان با ایام نوروز مقرر شد که نظافت محله ها ،گلزار های شهدا ی شهر ، آرامستان قاضی زاهدی با اهتمام بیشتری انجام شود .