پوریافر شهردار منطقه ۴ : طرح خدمت در شمال‌شرق تهران کلید خورد

شهردار منطقه ۴ تهران از آغاز اجرای طرح خدمت با حضور “جلال بهرامی” معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این منطقه خبر داد و گفت: با اقدامات اجرایی در طرح خدمت محیطی مناسب برای شهروندان ایجاد خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقعه ۴، محمدرضا پوریافر با اشاره به اینکه  این […]

شهردار منطقه ۴ تهران از آغاز اجرای طرح خدمت با حضور “جلال بهرامی” معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این منطقه خبر داد و گفت: با اقدامات اجرایی در طرح خدمت محیطی مناسب برای شهروندان ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقعه ۴، محمدرضا پوریافر با اشاره به اینکه  این طرح با همکاری سازمان های خدمات رسان شهرداری تهران در منطقه ۴ اجرا می شود، افزود: با حضور نیروهای گسترده شهرداری تهران در منطقه ۴ تحول بزرگی در سه حوزه عمرانی، خدمات شهری و ترافیک اتفاق خواهد افتاد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه به نحوه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: فعالیت های گسترده اجرایی طرح خدمت از روز شنبه ۵ شهریور در سطح منطقه ۴  به صورت روزانه و مشخص در معابر شناسایی شده آغاز و تا دهم ادامه خواهد داشت و اقداماتی نظیر لکه گیری ، تراش و روکش آسفالت، لایروبی انهار، نظافت ،  مرمت علائم ترافیکی و … صورت خواهد گرفت.

پوریافر در پایان خاطرنشان کرد: امیداست با هم افزایی و تعامل با سازمان های مرتبط خدمات رسان شهرداری تهران اقدامی بی نظیر و گامی نو در جهت رضایت شهروندان و آبادانی شهر از سوی مدیریت شهری را شاهد باشیم .

گفتنی است، طرح خدمت روز شنبه ۵ شهریورماه با حضور ” بهرامی” معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و هیئت همراه ، “گلشنی” معاون امور مناطق معاونت ترافیک شهرداری تهران،  شهردار ، معاونین و مدیران منطقه ۴  شروع شد.

منبع خبر