پوستر نخستین کنفرانس علمی-پژوهشی توسعه شهری و اتوبوسرانی رونمایی شد

به مناسبت روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه» همایشی در خصوص نقش آموزش و فرهنگ سازی در حوزه حمل و نقل عمومی با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و تعدادی از کارکنان شرکت واحد برگزار و از اساتید حمل ونقل شهری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تجلیل شد. به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی […]

به مناسبت روز جهانی «علم در خدمت صلح و توسعه» همایشی در خصوص نقش آموزش و فرهنگ سازی در حوزه حمل و نقل عمومی با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و تعدادی از کارکنان شرکت واحد برگزار و از اساتید حمل ونقل شهری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت با تاکید بر اینکه موضوع پیچیده آلودگی هوا و ترافیک پایتخت تنها یک راه حل دارد و آن هم حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: حمل و نقل یک رفتار اجتماعی است و بایستی در کنار توسعه زیرساخت‌ها که گام اول است رفتارها نیز اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به حمل و نقل عمومی کارآمد نیازمند شبکه حمل و نقل پیوسته است که تمامی مد های آن را به هم پیوند می دهد و باید متناسب با همه افراد جامعه طراحی شود، گفت: دنیا به سمت هوشمندسازی پیش می رود و ما بایستی در این مسیر حرکت کنیم. توسعه علم و تقویت ارتباط با دانشگاه در جهت استفاده از دانش روز برای توسعه خدمات اتوبوسرانی ضروری است.
در ادامه این مراسم، اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نیز با قدردانی از خدمات شایسته مجموعه اتوبوسرانی تهران، در خصوص نقش آموزش و پژوهش در بروز رسانی خدمات اتوبوسرانی متناسب با الگوی جهانی مطالبی را مطرح و راهکارهایی را ارائه کردند.
گفتنی است؛ در این مراسم از پوستر نخستین کنفرانس علمی پژوهشی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران رونمایی شد و در پایان از معاونان شرکت واحد و همچنین تعدادی از اساتیدی که در مسیر توسعه دانش تخصصی حمل و نقل عمومی فعالیت داشته اند، با اهدای تندیس «نشان دانش» و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

منبع خبر