پویش مردمی سفر بی‌خطر گامی برای کاهش تصادفات و فوتی‌ها است

سیدانور رشیدی شهردار سنندج در آغاز بکار پویش سفر بی‌خطر که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: با مشارکت مردم و به منظور کاهش تصادفات و فوتی‌ها در کنار اقدامات مسئولان دستگاه‌ها، پویش مردمی سفر بی‌خطر  در کردستان آغاز بکار کرده است. رشیدی افزود: شهرداری جدای از وظیفه خدمات شهری و امور عمرانی، وظیفه […]

سیدانور رشیدی شهردار سنندج در آغاز بکار پویش سفر بی‌خطر که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: با مشارکت مردم و به منظور کاهش تصادفات و فوتی‌ها در کنار اقدامات مسئولان دستگاه‌ها، پویش مردمی سفر بی‌خطر  در کردستان آغاز بکار کرده است.

رشیدی افزود: شهرداری جدای از وظیفه خدمات شهری و امور عمرانی، وظیفه اجتماعی و فرهنگی دارد که در قالب برنامه‌های مختلف این وظیفه خود را به پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: باوجود تدابیری که در بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۰ صورت گرفت و یک پویش مردمی راه‌اندازی شد، کمترین تصادفات را در فصل سرد سال و در بهمن و اسفندماه در استان داشتیم.

رشیدی تصریح کرد: امیدواریم با داشتن تجارب گذشته و با حضور نخبگان و با استفاده از توان صداوسیما و سایر رسانه‌ها و خود مردم این پویش را جلو ببریم و به گونه‌ای عمل کنیم که کردستان در بحث تصادفات و تلفات انسانی جزو استان‌های آخر کشور شود و شاهد هیچ فوتی در استان نباشیم.

وی عنوان کرد: پویش به معنای تحرک است و شهرداری با راه‌اندازی چنین پویشی تلاش می‌کند همه مردم را به نوعی در زمینه جلوگیری از تصادفات و کاهش فوتی‌ها دخالت دهد.

رشیدی اضافه کرد: در این پویش از نونهالان و نوجوانان به عنوان همیاران پلیس استفاده خواهد شد که پیام‌های ترافیکی و ایمنی را به خانواده‌‌های خود و مردم خواهند داد تا در سال جدید کمترین تصادف و خطر را داشته باشیم.

منبع خبر