پیام تبریك شهردار پارسیان به مناسبت فرا رسیدن 9 اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی شهر و روستا

مهندس احسان سالمی با صدور پیامی فرا رسیدن روز شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پارسیان ، مهندس احسان سالمی با صدور پیامی فرا رسیدن روز شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.

متن پیام شهردار پارسیان بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ

بی شک شوراها بی واسطه ترين حلقه ارتباطی مردم، با حاكميت و نماد تجلی خرد جمعی هستند. نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا از تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا که بدون هیچ چشم داشتی جهت توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها تلاش می کنند تقدیر گردد.
شورا نهادی است که مشورت  را يکی از ارکان مهم سلامت تصميم گيری  می داند و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت  خود و فضایی كه در آن زندگی می كنند دوچندان می گردد. با وجود شوراها در هر شهر و روستا، جامعه به سوی کمال سوق داده می شود و بحمدلله هر روز بیش از گذشته شاهد بالندگی همه جانبه شهرها و روستاها هستیم.
اینجانب که همواره از نزدیک شاهد عملکرد شوراها هستم و تلاش های بی دریغ این عزیزان را برای رشد و بالندگی شهر و شهرستان مشاهده می کنم بر خود واجب می دانم اين روز با شکوه را به همه‌ی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها *به‌ ويژه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر پارسیان* که با وظيفه‌شناسی، همدلی و همزبانی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمايند و با امانت وکفايت برای نيل به جامعه‌ی شهروند مدار، خالصانه کوشش می‌نمايند، تبريک و تهنيت عرض نمايم و از خداوند منان توفیق و عزت و سربلندی و سلامت برای ایشان آرزومندم.

احسان سالمی

شهردار شهر پارسیان