*پیام تبریک شهردار پارسیان به مناسبت گرامی داشت روز معلم*

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین مهندس احسان سالمی در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه, روز بزرگداشت مقام شامخ معلم را به همه معلمان ایران زمین بویژه معلمان دلسوز و فداکار پارسیان تبریک گفتند. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» یک جامعه، رشد، تعالی و پیشرفت های […]

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین مهندس احسان سالمی در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه, روز بزرگداشت مقام شامخ معلم را به همه معلمان ایران زمین بویژه معلمان دلسوز و فداکار پارسیان تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

یک جامعه، رشد، تعالی و پیشرفت های مادی و معنوی خود را مدیون زحمات معلمین در مدارس و دانشگاه‌ها می باشد. و این معلمان  هستند که پس از پدر و مادر در خانواده، عهده دار تربیت و شکل گیری شخصیت اشخاص در بطن جامعه می باشند.
معلم یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشم داشت است، معلم ادامه‌دهنده راه انبیا است، معلم راهنمای خوبی ها و نیکی ها و هدایتگر و بیدار کننده است، معلم شمعی است که خود می سوزد ولی اطراف خود را نور افشان می سازد، معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عالیقدر و عالم مجاهد، شهید آیت‌الله مرتضی مطهری، روز معلم را به تمامی معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان دلسوز و مهربان و فداکار پارسیان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

احسان سالمی

شهردار شهر پارسیان