پیام تبریک شهردار فولادشهر به مناسبت دهه فجر

یه گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فولادشهر، حسین ایزدی شهردار این شهر طی پیامی ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: خداوند متعال همواره با ارسال انبیا صلوات الله علیهم […]

یه گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فولادشهر، حسین ایزدی شهردار این شهر طی پیامی ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
خداوند متعال همواره با ارسال انبیا صلوات الله علیهم اجمعین مسیر حق را برای انسان ها مشخص فرموده بود. اما ایادی باطل شیطان رجیم همیشه راهی پر زرق و برق را به نمایش می گذاشتند و فریب خوردگان چه غافلانه تباهی این راه را نمی دیدند. دیگر زمان فریب دادن و فریب خوردن به پایان رسیده بود. تاریخ باید کاری می کرد. ابر مرد خود روح الله را به میدان مبارزه فرستاد. قیام روح الله پیروز شد و باطل شکستی غیر قابل ترمیم خورد. این بار حق بود که میدان داری می کرد. حق طلبان عالم با قوت قلب مهیای مبارزه با باطل شدند. هم پیمان شدند و هم قسم، تا عصر حاضر همان عصر ظهور شود. تاریخ، امام روح الله را پیش قراول سپاه حضرت موعود فرستاده بود تا پیروزی لشکر حق تضمین شود.
آغاز ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نوید دهنده ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بر همه همشهریان گرامی، مبارک باد. ان شاءالله قدردان این نعمت عظیم الهی باشیم.

حسین ایزدی
شهردار فولادشهر