پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به مناسبت آغاز دهه فجر

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، «علیرضا جعفرپور» با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. در […]

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، «علیرضا جعفرپور» با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، درمقابل استکبار ایستاد تا ضمن ترنم سرود رهایی انسان از بند طاغوت، برگ زرین دیگری را بر صفحه تاریخ این سرزمین نقش بزند.
ملت مسلمان و آزاده ایران اسلامی در طول بیش از چهار دهه، با عبور از سختی‌ها و مشکلات متعدد در برابر ظلم و ستم مستکبران جهانی ایستاده است و در مسیر فتح قله‌های افتخار و عزت و پیشرفت قرار دارد. بی تردید این طریق نورانی و مقدس با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب با نگاه امیدوار به آینده استمرار خواهد داشت.
در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جلیل‌القدر ایران اسلامی، فرا رسیدن بهار پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر را به تمامی هم‌وطنان ارجمند به ویژه دریادلان هرمزگان و خانواده بزرگ ستاره خلیج فارس تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همواره بتوانیم در سایه‌ی راهنمایی‌های داهیانه‌ی مقام معظم رهبری در راه خدمت به میهن و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران قدم برداریم.

علیرضا جعفرپور
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس