پیام تبریک مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به مناسبت فرارسیدن نوروز باستان و ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری بلدیه_هرمزگان_،مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در پیامی فرارسیدن نوروز باستان و ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نوروز ۱۴۰۳ و آغاز بهار طبعیت که فصل رویش،زایش و امید و تحول بزرگ در این طبیعت است که شروع این فصل سبز و زیبای بهار تقارن زیبایی با ماه ضیافت و مهمانی خداوند و بهار قرآن ماه مبارک رمضان پیدا کرده است را بر مردم عزیزم در تمام ایران عزیز خصوصا مردم استان هرمزگان تبریک و تهنیت می گویم.

به لطف ایزدمنان سال ۱۴۰۲ بعنوان برگ زرین در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید سالی که گذشت به مانند همه سال ها حوادث تلخ و شیرین فراوان داشت و ملت ما در کنار خلق حماسه های تاریخی دیگر از ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی دفاع کردند.

با امید به فضل و عنایت پروردگار، با مردم فهیم استان، هم‌پیمان می‌شویم که در سال جدید، بیشتر از گذشته، برای توسعه و پیشرفت کشور و زیستن در محیطی پاک و سالم، همراه با عزت، آسایش و رفاه و در پرتو امنیت و آرامش و نشاط اجتماعی کوشیده و با عزمی راسخ، برای زدودن محرومیت‌ها و کنار زدن موانع، در راستای ساختن ایرانی آباد و استانی زیست‌پذیر و اخلاق‌مدار، همگام و همراه شویم.

امیدوارم همان گونه که در بهار نو شدن طبیعت را شاهد هستیم و برای ایرانی‌ها فرارسیدن سال نو می‌باشد، برای روح و اعتقاد مسلمانان نیز ماه مبارک رمضان به درستی بهار و فرصتی برای نو شدن است‌.

 

مهرداد حسن زاده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان