پیام تسلیت رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در پی شهادت جمعی از مردم عزیز کشورمان در مسیر گلزار شهدای کرمان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور،  دکتر مهدی سلیمی رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در پیامی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.  متن این پیام به این شرح است: سم رب الشهدا و الصدیقین خبر حادثه اندوه بار و جانکاه شهادت جمعی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور،  دکتر مهدی سلیمی رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در پیامی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

 متن این پیام به این شرح است:

سم رب الشهدا و الصدیقین
خبر حادثه اندوه بار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، موجب تأسف و تالم شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.
بدون تردید دشمنان کوردل ایران اسلامی بعد از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هنوز هم از او واهمه دارند و در مراسم سالگرد شهادت او هم دست از جنایت برنداشتند و بار دیگر دستانشان را به خون بی گناهان آلوده کردند.
اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و آرزوی بهبودی و سلامتی برای مجروحان، شهادت جمعی از مردم مظلوم و ولایتمدار کشور عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، خانواده معزز آنان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزان در ایام ولادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) از درگاه خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می‌نمایم.