پیام دعوت شهردار گلپایگان در حمایت از کودکان غزه

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قهجاورستان، پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان در حمایت از کودکان مظلوم غزه طی پیامی شهروندان گلپایگانی را برای حضور در تجمع اعلام انزجار از نسل کشی و قتل عام وحشیانه توسط رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی دعوت […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قهجاورستان، پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان در حمایت از کودکان مظلوم غزه طی پیامی شهروندان گلپایگانی را برای حضور در تجمع اعلام انزجار از نسل کشی و قتل عام وحشیانه توسط رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

پیامبر گرامى اسلام(صلى الله علیه وآله) میفرمایند :
«مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یا لَلْمُسْلِمینْ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»
(هر کس صداى مظلومى را بشنود که از مسلمانان کمک مى طلبد، و به کمک او نشتابد مسلمان نیست).

 

بسم الله الرحمن الرحیم
محاصره‌ی مردم بی‌دفاع غزه و بستن آب و برق و امکانات دارویی بر روی مصدومان در کنار صحنه‌های دلخراش پرپر شدن کودکان معصوم و بی‌گناه دل انسانیت را به درد آورده و بیش از پیش مقاصد شیطانی جبهه‌ استکبار را در مجامع جهانی آشکار ساخته است.
اینجانب ضمن محکوم کردن این نسل کشی تاریخی و اعلام حمایت از جنبش مقاومت وعملیات طوفان الاقصی، این جنایات هولناک ضد بشری رژیم کودک کش اسراییل را محضر امام زمان (عج) و همه مسلمانان جهان به ویژه همشهریان عزیزمان تسلیت می گوییم. و از تمام شهروندان گلپایگانی برای حضور در این تجمع دعوت میکنم.

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰ صحن آستان مقدس امامزادگان هفده تن( ع)