پیام شهردار قم به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی

شهردار قم فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را گرامی داشت. سید مرتضی سقاییان نژاد با صدور پیامی فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را گرامی داشت. متن پیام ایشان به شرح ذیل است: ایثار و فداکاری مفاهیمی هستند ارزشمند و برآمده از ذات نوع دوستی و از خودگذشتگی انسان […]

شهردار قم فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را گرامی داشت.
سید مرتضی سقاییان نژاد با صدور پیامی فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را گرامی داشت.
متن پیام ایشان به شرح ذیل است:
ایثار و فداکاری مفاهیمی هستند ارزشمند و برآمده از ذات نوع دوستی و از خودگذشتگی انسان متعالی در مسیر کمک به هم نوعان خود بدون لحظه ای تردید و تشویش؛ دلیرانی که خطر را به جان می خرند تا نجات بخش جانی باشند.
آتش نشانان تبلور همان دست مهربان خداوند رحمان هستند که در هنگام مصیبت و حادثه آرام جان و مرهم زخم های گرفتار آمدگان در حوادث می شوند تا با ایثار و از جان گذشتگی خود، آنان را از خطر برهانند.
تأمین آرامش زندگی شهروندان رسالت خطیر و بزرگی است که آتش نشانان فداکار عهده دار آن هستند و با حضورشان اطمینان خاطر را ارزانی روان شهروندان می نمایند.
هفتم مهر ماه، روز تجلی ایثار، شجاعت، ایمان و عشق را بر حماسه آفرینان نبردهای خطر و آتش و همکاران خدوم خود در مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تبریک می گویم.
این روز می تواند بهانه ای باشد برای توجه بیشتر به مقوله ایمنی و اقدام عملی هر یک از اعضای جامعه شهر از جمله شهروندان عزیز تا بسترهای وقوع خطر را در محیط پیرامونی زندگی خود بشناسیم و برای ایمنی آن اقدام کنیم.
ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای آتش نشان، از خداوند متعال تداوم توفیق خدمت به مردم در لباس آتش نشانی را برای این ناجیان فداکار خواستارم.
سید مرتضی سقائیان نژاد
هفتم مهر ماه ۱۴۰۱

منبع خبر